Vectran käsijarru
Vectran käsijarru
2001 mallinen Vectra täällä taas. Eihän näin kukaan tee
, mutta mistä johtuu kolahdus vedettäessä käsijarru päälle liikkeessä? Vauhdiksi riittää vaikka tuommoiset 10 km/h. Jarrut on läpikäyty, eikä vikaa pitäisi olla. Joku klappi lienee ominaisuutena (myyjän mukaan)!!!
noh ei oo vectra, eikä noin uusi, mutta calibrassa on tuo sama homma, ja kyllä käsijarrua tulee käytettyä joka kerta melkein kun parkkeeraa... että niin. Toissa syksynä purin jarrurummut, pesin ja putsasin, laitoin reilusti kuparitahnaa jokaseen liikkuvaan osaan, hioin hiomapaperilla kenkien pintaa karheammaksi ja vuolin vielä puukolla kulmat pois niistä kulutuspaloista...
Oli vuoden paukkumatta, nyt paukkuu taas.
En tiiä että oisko joskus jäänyt huomaamatta laahaamaan ja pinta lasittunut.. jaa-a entiedä, eipä tuo nyt häiritse jos ei vahingossa vauhdissa nykäse, eikä oo enää niin liukkaat kelitkään että leikityttäs
Oli vuoden paukkumatta, nyt paukkuu taas.
En tiiä että oisko joskus jäänyt huomaamatta laahaamaan ja pinta lasittunut.. jaa-a entiedä, eipä tuo nyt häiritse jos ei vahingossa vauhdissa nykäse, eikä oo enää niin liukkaat kelitkään että leikityttäs
Triumph Speed Triple -06
Gorilla XSi -92
Gorilla XSi -92
joopa
mä olen huomannu sen että lähes kaikissa autoissa joissa on levyt takana ni kolahtaa skägä..esim silloin kun viel voorteilla on tullu ajeltua..ni ei poksunu peräs mikää..nyt kun on veccuu ja kaikkii levyhirmuja ajanu ni hyvin kolahtelee..johtunee siitä että ottaa kii niin äkäsesti levyt kun rummut taas hitaasti ja heikosti
onko kellään käyny mielessä että tuo erillisellä rummulla oleva käsijarru ei ehkä olisikaan tehty sitä varten että se kestää liikkeessä vetämisen...
On nimittäin aika heppoista kamaa joten en kyllä suosittele vetämään vauhdissa, tai en mä kyllä kiellä ketään, se vedelköön kuka jaksaa olla niitä koko ajan remppaamassa tai syytämässä korjaamoille rahaa ku käsijarru ei pidä...
On nimittäin aika heppoista kamaa joten en kyllä suosittele vetämään vauhdissa, tai en mä kyllä kiellä ketään, se vedelköön kuka jaksaa olla niitä koko ajan remppaamassa tai syytämässä korjaamoille rahaa ku käsijarru ei pidä...
Frontera A X22XE -96
E39 525 Touring -02
E39 525 Touring -02
MUN mielestä kannattas ottaa auki ja kattoo millasessa kunnossa ne palat on.Jos on paskana ja meet kovin tiukalle kiristämään ni voi olla sit jarrurummut/levyt paskana...Ja sit löysätä käkkäri vaijeria ja kehiä jarrupalat silleen et hiukan "laahaa" ja vaijjerilla sopiva tiukkuus..Korjatkaa vääräät(eli kaikki
) ite kuitenkin tein näin.Mut mistähän se "kumahdus" johtuu?Mielenkiintoista