TC valo palaa koko ajan
-
Vectra A MV6
- 'Admiral'

TC valo palaa koko ajan
Otsikko kertoo kaiken eli TC valo palaa koko ajan ja napista ei tapahdu mitää, nappi ei ainakaa ole jumis missä vois olla vika. Auto -93 v6 vectra
En tiedä onko mitään tekemistä tämän vian kanssa, mutta mulla oli sama ongelma -97 B-vecculissa. TC-valo palo koko ajan, loppupeleissä vein auton metroautoon, kun alkoi myös nykimään... Diagnoosi: DIS-moduuli särki... Halpa huolto, maksoi vaan 580 egee, tosin samalla meni tulpat, tulpan johdot, öljyt, yms...
-
Vectra A MV6
- 'Admiral'

Eli vois jopa olla jotain samansuuntaista... Eli mulla homma alkoi siitä kun TC-valo alkoi palaa satunnaisesti silloin tällöin, no rahapulassa kun olin ei ollut varaa korjata heti, joten aikaa kului... jonkin ajan päästä TC-valo paloi jo koko ajan, ja siitä vielä jonkin aikaa alkoi tuo nykiminen. Vein huoltoon, jossa todettiin että nykiminen johtui tuosta DIS-moduulista, vissiin jotain ruiskun ohjaukseen liittyvää?? en ole varma. Mutta DIS-moduli vika oli aiheuttanut virran läpilyöntejä tulpan johdoissa, joten nekin meni vaihtoon.
Mulla kyseessä siis 2 litranen B-vecculi, ja en tiedä miten paljon samaa tekniikkaa kyseessä. Mutta kun kerran huollon jälkeen vika ilmeni, niin kaiken järjen mukaan huollon tulisi korjata tämä vika ns. työtakuuseen, eli maksat vain varaosat.
Mulla kyseessä siis 2 litranen B-vecculi, ja en tiedä miten paljon samaa tekniikkaa kyseessä. Mutta kun kerran huollon jälkeen vika ilmeni, niin kaiken järjen mukaan huollon tulisi korjata tämä vika ns. työtakuuseen, eli maksat vain varaosat.