Oisko kellään tietoa oisko Vectran A:han olemassa missään kirkkaita takavaloja tai muita erikoistakavaloja. Oisko kenties mahdollista tehdä takavalojen kuomujen tilale jostain uudet??
Kirkkaita valoja ei ole olemassa A-Vectraan. Irmscher ja PS Design Exklusivtuning ainakin ovat tehneet kokomustia valoja, Irmscher ainakin vain pre-facelift-malliin, PS Designin valoja en ole nähnyt, joten niistä en osaa sanoa. Opeilta löytyy pre-faceliftiin 2000:n valoa jossa tummennettu vilkku ja pakkivalo ja faceliftiin löytyy 95-vuosimallin tummavilkkuinen ja pakkivaloinen malli sekä Turbon vähän vielä tummempi.
Itselläni on nuo 95-vuosimallin tummennetut takavalot omassa 94-vuosimallisessa Vectrassa.
Siistit on mutta en usko että "kukaan" osaa tehdä astra f caravaniin moisia. ne takalamput kun kääntyilee suuntaan ja toiseen.. Yritin itse tehdä takavalojen päälle ns. luomia. mut ei oikein onnistunut.
Muovia saa loisteputkilamppujen kuvuista. En ole itse vääntänyt noita vaan netistä olen löytänyt noi kuvat.
Ja kyllä se taipuu siihen astrankin takavaloon ku lämmität sen muovin uunissa ja sitten painat sen siihen alkuperäisen päälle tai sitten kuumailmapuhaltimella.
Tossa olisi kyllä ideaa, mutta Cabrion valoja ei viitsi lähteä pilkkomaan. Ei ole ihan helppoa löytää tilalle toisia, kun ovat erilaiset kuin normaalissa kadetissa (Cabriossa pakkivalot molemmin puolin, yläreuna litteämpi kuin tavallisissa). Mutta Mantaan tota vois soveltaa.
Nuohan on nätit noi ite tehdyt! Osaisko joku käsistään näppärä tehdä mulle tuollaiset? Tietenkin maksan jos joku jaksaisi nähdä vaivaa! Hinta riippuu loppu tuloksesta n. 50-100 euroa.
Itse tehdyissä valoissa on vaan se pieni pulma, että ovat lain vastaiset. Mahtaa olla kylän jokainen poliisi nuohoamassa noita lamppuja jos itse tehdyt kirkkaat valot laittaa autoonsa...
Onko joku viritellyt omaan b-Vectraansa noita Lexus-valoja? Onko noi nimenomaan Vectraan tehdyt "Lexus-like" valot, vai onko ne todellakin orkkis Lexuksen osat?
Noi kuvissa näkyvät Lexuksen takavalot ovat orkkis-lexuksen takavalot soviteltuna B-Vectraan. En sitten tiedä millainen sovittaminen noissa on ollut, mutta ainakin sivuprofiili tulee edemmäs, jonka huomaa myös kuvista.