Kirkkaat takavalot??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
salex
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja salex »

Oisko kellään tietoa oisko Vectran A:han olemassa missään kirkkaita takavaloja tai muita erikoistakavaloja. Oisko kenties mahdollista tehdä takavalojen kuomujen tilale jostain uudet??
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Kirkkaita valoja ei ole olemassa A-Vectraan. Irmscher ja PS Design Exklusivtuning ainakin ovat tehneet kokomustia valoja, Irmscher ainakin vain pre-facelift-malliin, PS Designin valoja en ole nähnyt, joten niistä en osaa sanoa. Opeilta löytyy pre-faceliftiin 2000:n valoa jossa tummennettu vilkku ja pakkivalo ja faceliftiin löytyy 95-vuosimallin tummavilkkuinen ja pakkivaloinen malli sekä Turbon vähän vielä tummempi.

Itselläni on nuo 95-vuosimallin tummennetut takavalot omassa 94-vuosimallisessa Vectrassa.
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

Pitäis ainakin englannista löytyä tai sitten tekemällä itse!
-Janne

ex Corsa E OPC PP 2018
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

kirkkaista takavaloista...tämmöiset saa tekemällä itse esim.

Kadett E
Kuva
Kuva

Vectra A
Kuva
Kuva

Vectra B Lexus-valoilla
Kuva
Kuva
Kuva

Ja täältä lisää tietoa omatekoisten takavalojen tekemisestä!

-Some things are best modified-

<font size=-1>[ This Message was edited by: JJ on 2002-04-15 15:25 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: JJ on 2002-04-15 15:29 ]</font>
astraevo
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja astraevo »

Siistit on mutta en usko että "kukaan" osaa tehdä astra f caravaniin moisia. ne takalamput kun kääntyilee suuntaan ja toiseen.. Yritin itse tehdä takavalojen päälle ns. luomia. mut ei oikein onnistunut.
astraevo
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja astraevo »

Vielä sellaista väänsitkö itse tosiaan noi kadetin valot.? Mistä tollaista muovia saa ???
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

Muovia saa loisteputkilamppujen kuvuista. En ole itse vääntänyt noita vaan netistä olen löytänyt noi kuvat.

Ja kyllä se taipuu siihen astrankin takavaloon ku lämmität sen muovin uunissa ja sitten painat sen siihen alkuperäisen päälle tai sitten kuumailmapuhaltimella.
-Janne

ex Corsa E OPC PP 2018
Jyrki K
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

Tossa olisi kyllä ideaa, mutta Cabrion valoja ei viitsi lähteä pilkkomaan. Ei ole ihan helppoa löytää tilalle toisia, kun ovat erilaiset kuin normaalissa kadetissa (Cabriossa pakkivalot molemmin puolin, yläreuna litteämpi kuin tavallisissa). Mutta Mantaan tota vois soveltaa.
BeQ
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BeQ »

Osaisko kukaan sanoa mitään paikkaa/firmaa jossa voisi teettää noi valojen "pleksit" ,niin että sais siistit?
Kuva Audi TTR 165kw quattro
salex
'Admiral'
'Admiral'

Nuohan on nätit noi ite tehdyt! Osaisko joku käsistään näppärä tehdä mulle tuollaiset? Tietenkin maksan jos joku jaksaisi nähdä vaivaa! Hinta riippuu loppu tuloksesta n. 50-100 euroa.
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Itse tehdyissä valoissa on vaan se pieni pulma, että ovat lain vastaiset. Mahtaa olla kylän jokainen poliisi nuohoamassa noita lamppuja jos itse tehdyt kirkkaat valot laittaa autoonsa...
salex
'Admiral'
'Admiral'

Jos tulevat kyyläämään niin sittenpähän tulevat! Pää asia on että auto on NÄYTTÄVÄ!
jussi
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

Onko joku viritellyt omaan b-Vectraansa noita Lexus-valoja? Onko noi nimenomaan Vectraan tehdyt "Lexus-like" valot, vai onko ne todellakin orkkis Lexuksen osat?
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

Noi kuvissa näkyvät Lexuksen takavalot ovat orkkis-lexuksen takavalot soviteltuna B-Vectraan. En sitten tiedä millainen sovittaminen noissa on ollut, mutta ainakin sivuprofiili tulee edemmäs, jonka huomaa myös kuvista.
-Janne

ex Corsa E OPC PP 2018
salex
'Admiral'
'Admiral'

Onko kenties sallittua laittaa Suomen lakien mukaan autoon samanlaiset corvetten takavalot kuin GTi Magazinessa Honda Aerodeckissa??
Salex Hifi-Tuning
www.salex.info
salex@salex.info
044-2921236
Vastaa Viestiin