ANTERO! Pyynti hintani ko. autosta on noin 500e alle yleisenhintatason, joten olen kyllä jo huomionut pikku puutteet hinnassa-vaikkei olisi peilejä ollenkaan nin edullinen on!!!!!tausta peili tuulilasissa ei muuten ole pakollinen varuste autossa, - kuskin vasen ulkopeili ainoastaan-jos ny ruvetaan saivarteleen.-tämä minun ajoneuvo ei todellakaan ole mikään romukasa, vaan muutama viikko sitten katsastettu DIESEL käyttöinen henkilöauto, jolla ajelee varmasti vielä 2-300000km.
Eilen muuten kävi kattomassa yksi naukuja lisää..-tuli oikeen SEINÄJOEN takaa tänne TAMPEREELLE, puhelimessa rehvasteli tyyliin

" MIN OON POHOJA MAALTA , JA SEN MINKÄ LUPAHAN SEN MYÖS PIRÄN-PIDÄ NY MULLE SE AUTOO VARATTUNA !! TÄÄLTÄ TULOO OSTO MIES HAKEMAHAN SEN!"
Tuli kyllä niinkuin oli sovittu ja ajeli lenkit ja hyväksi kehui...sanoi käyvänsä kurillaan kattomassa jotain sitikkaa ..ja TULOO HAKEMAHAN illemalla mun autoni.
No eipä kuulunu ukosta moneen tuntiin- joten soittelin hänelle ja kysyin missä mennään? ........no taas kävi niinkuin pahoin pelkäsin, ukko meni palmuun ,ja sanoi ostotarjouksen perumisen syyksi että autossani ei ole ALKUPERÄISIÄ SÄHKÖJOHTOJA konehuoneessa!!!!!!!!!! ja että hän on jo kotimatkalla uudella sitikallaan, ilmeisesti ei julmasta ulkomuodostani johtuen uskaltanu pikku kuikelo mulle paikanpäällä sanoo ettei otakka autoa, olen isokokoinen mutta mukavapoika ..tiettyyn melko korkeaan rajaan saakka.

HOHOIJAA......Pidän ilmoitustani edellen siellä sun täällä ja otan seuraavat ostaja ehdokkaat säälittävinä kerjäläisinä, tarpeeksi kun löytävät vikoja annan luuvitosen puhua suoraa sinfoniaansa........