Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Finl kirjoitti:Mistäs tommosta z20let konetta kannattais lähteä etsimään?
En tiedä pelkästä koneesta, mutta jos ajattelit ulkomailta hankkia niin mobile.de sivuilta voi pistää hakuehdoksi 'Crashed vehicle' ja 'only show' niin se näyttää sulle pelkät mällipelit... yksi kolaroitu turbo calibra näytti olevan...
Itse aika paljonkin tuolta katsellut sellaisia pikkuisen kolhittuja pelejä, ihan mielenkiinnosta oon noiden hintoja katsellut, en ostoaikeissa..
Käyttis: Vectra C
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95
wiquel kirjoitti:
Mitäs eroa näillä olikaan? onks siinä erona joku päästö juttu...haaveilin vaan jos sais jomman kumman Astraan ...sais letitettyä Astran
Astraa on valmistettu Z20LET:illä, joten sen asentaminen ei ole ongelma.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
itseasissa oj taitaa olla lasse, taisin jutella sen kanssa viimesyksynä jo umpihumalassa vaasa miitis moisesta asiasta. päätin rakennella korin ensin.
pitänee soitella jossain välissä sille asiasta.
Jarno kirjoitti:
Juu, mutta ei F mallia mitä wiquel ilmeisesti tarkoitti...
Ajattelin että kaikki tietää mitä wiquel ajatteli, joten itsekkään en maininnut mitä mallia tarkoitin koska luulin että kaikki tietää mitä minä ajattelin... Kohta tänne ei tartte kirjotella ollenkaan, luetaan vaan toisten ajatuksia...
Ja onhan sitä F-Astraakin tehty C20LET:illä...
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Jarno kirjoitti:
Juu, mutta ei F mallia mitä wiquel ilmeisesti tarkoitti...
Ajattelin että kaikki tietää mitä wiquel ajatteli, joten itsekkään en maininnut mitä mallia tarkoitin koska luulin että kaikki tietää mitä minä ajattelin... Kohta tänne ei tartte kirjotella ollenkaan, luetaan vaan toisten ajatuksia...
Ja onhan sitä F-Astraakin tehty C20LET:illä...
Onko?! Elikkä siis kumpiko olis helpompi saada leimattua F Astraan?
wiquel kirjoitti:
Onko?! Elikkä siis kumpiko olis helpompi saada leimattua F Astraan?
Yhtä helppoa, kun ei pelkästään muutoskatsastamalla onnistu kumpikaan.
Toi Lettikoneinen F-Astra kun on Etelä-Afrikan malli, eikä kelpaa vertailumalliksi.