Paljonko pyytää C20XE koneesta?
Paljonko pyytää C20XE koneesta?
Eli paljoko kannattas pyytää 2.0 16V C20XE koneesta jolla ajettu 240tkm. N.170Hv. Helvetin timmissä kunnossa. Vuosimalli -91. Ja mitä yleensä kuuluu pakettiin ku kone myydään? Kone on muna kadetissa.
Mun mielestä, noihin sun puheisiis luottaen niin maks 900 egee täydellisestä käyvästä koneesta joka vaan tiputetaan toisen c20xe:n paikalle jos koneeseen ei oo mitään isompaa remppaa tehty. kilometrejä kuitenkin tolla koneella jo 240tkm.
toikin voi olla liikaa kun konetta ei tarkemmin näe. ja onko toi 170 hv perstuntuma vai dynolappu niin jo sillä on merkitystä koneen hintaan.
nää vaan mun arvioita
toikin voi olla liikaa kun konetta ei tarkemmin näe. ja onko toi 170 hv perstuntuma vai dynolappu niin jo sillä on merkitystä koneen hintaan.
nää vaan mun arvioita
Astra f varmari - yxkasi ja automaatti
No itsehän en ole konetta myymäs vaan kaveri. 170Hv on edellisen omistajan sanoma teho et en sit tiiä mut ei se kyllä läheskään vakiolta tunnu. Tarkotitko et vaihelaatikolla vai ilman?makkis82 kirjoitti:Mun mielestä, noihin sun puheisiis luottaen niin maks 900 egee täydellisestä käyvästä koneesta joka vaan tiputetaan toisen c20xe:n paikalle jos koneeseen ei oo mitään isompaa remppaa tehty. kilometrejä kuitenkin tolla koneella jo 240tkm.
nää vaan mun arvioita
Unohtu mainita et koneessa ihan uus kytkin.
-
kantti_GSI
- 'Admiral'

Halutaan ostaa XE! Mulle saa tarjota privana tuollaista. Tai sit sähköpostiin wiquel@luukku.com
Tarvitaan täydellisenä, mitä siihen nyt sitten kuuluukaan et saa tekniikan vaihdettua.
Missä muuten noita pelkkiä koneita on myytävänä netissä, muutakuin näillä sivuilla?!
Tarvitaan täydellisenä, mitä siihen nyt sitten kuuluukaan et saa tekniikan vaihdettua.
Missä muuten noita pelkkiä koneita on myytävänä netissä, muutakuin näillä sivuilla?!