Paljonko pyytää C20XE koneesta?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Akilles
'Admiral'
'Admiral'

Paljonko pyytää C20XE koneesta?

Viesti Kirjoittaja Akilles »

Eli paljoko kannattas pyytää 2.0 16V C20XE koneesta jolla ajettu 240tkm. N.170Hv. Helvetin timmissä kunnossa. Vuosimalli -91. Ja mitä yleensä kuuluu pakettiin ku kone myydään? Kone on muna kadetissa.
makkis82
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja makkis82 »

Mun mielestä, noihin sun puheisiis luottaen niin maks 900 egee täydellisestä käyvästä koneesta joka vaan tiputetaan toisen c20xe:n paikalle jos koneeseen ei oo mitään isompaa remppaa tehty. kilometrejä kuitenkin tolla koneella jo 240tkm.
toikin voi olla liikaa kun konetta ei tarkemmin näe. ja onko toi 170 hv perstuntuma vai dynolappu niin jo sillä on merkitystä koneen hintaan.
nää vaan mun arvioita
Astra f varmari - yxkasi ja automaatti
Akilles
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Akilles »

makkis82 kirjoitti:Mun mielestä, noihin sun puheisiis luottaen niin maks 900 egee täydellisestä käyvästä koneesta joka vaan tiputetaan toisen c20xe:n paikalle jos koneeseen ei oo mitään isompaa remppaa tehty. kilometrejä kuitenkin tolla koneella jo 240tkm.
toikin voi olla liikaa kun konetta ei tarkemmin näe. ja onko toi 170 hv perstuntuma vai dynolappu niin jo sillä on merkitystä koneen hintaan.
nää vaan mun arvioita
No itsehän en ole konetta myymäs vaan kaveri. 170Hv on edellisen omistajan sanoma teho et en sit tiiä mut ei se kyllä läheskään vakiolta tunnu. Tarkotitko et vaihelaatikolla vai ilman?

Unohtu mainita et koneessa ihan uus kytkin.
kantti_GSI
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kantti_GSI »

Tutulla oli myynnissä oikeestaan vastaava kone ei ehkä yhtä tehokas mutta kuitenkin niin hinta oli 500e
Kadett GSI 2.0 16V
makkis82
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja makkis82 »

tarkoitin vaihdelaatikon kanssa, mut tosiaan kaikki koneethan on yksilöitä niin hintaa on vaikee tällee vaan heittää.
Astra f varmari - yxkasi ja automaatti
wiquel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wiquel »

Halutaan ostaa XE! Mulle saa tarjota privana tuollaista. Tai sit sähköpostiin wiquel@luukku.com

Tarvitaan täydellisenä, mitä siihen nyt sitten kuuluukaan et saa tekniikan vaihdettua.

Missä muuten noita pelkkiä koneita on myytävänä netissä, muutakuin näillä sivuilla?!
Veccura A
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Veccura A »

Avk:n sivuilta bongasin..

MOOTTORI

Merkki ja Malli OPEL VECTRA A

Vuosimalli 1994

Toimipaikka Espoo (p. 09-854 59600)

Alin hinta 650

2.0I

Vaurio/huomautus

X.C20XE+BOXI

Ei paha, jos tuolla hinnalla lähtee.. Tosin kunnosta ei tietoa.
** BMW 130i ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
Vastaa Viestiin