Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Juu u elikkäs miten toi lamda pitää asentaa tohon putkeen tai kuinka "syvälle" sen lamdan pitää mennä sinne putkeen.. ilmeisesti vain se kärkiosa pitäs mennä sinne kaasujen sekaan, mutta jos jollain tarkempia ohjeita niin otan vastaan...
VP kirjoitti:Se kierre osa on noin 10mm korkea. Eli sopivilla kierteillä oleva pultti halki, niin tulee oikeelle korkeudelle. Paikka sulle varmaan on selvä!?
Minä ainakin kaipaisin lisää tietoa..
Primaariputkien yhtymäkohtaan, mutta kun on peltisarja. Putket yhdistyvät vasta tulipellin takaanta.. Ei ainakaan minulla näytä järjellisiä lukemia kuin täyskaasulla
-Valmiiksi kavennettuja muttereitakin on mutteriliikkeissä..jos helpolla haluaa päästä
ei lämmitettävä lamda tohon ois tulossa.. ja mulla sama homma et 4-2-1 peltisarja ja putket menee yhteen vasta tulipellin alla.. saakohan tollasella ei lämmitettävällä sitten oikeita lukemia ollekkaan...??
Kaverilla turbo Silviassa oli yks johtonen noin 50cm päässä turbolta niin tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla ei saanut mitään järkevää arvoa mutta kun vaihdettiin lämmitettävä niin johan rupes pelittämään..
eli lämmitettävä kait se pitää sit hommata.. ku toiki tulee 2,5" putkeen ni voipi olla että hönkii pienillä kierroksilla liian kylmää et antais oikeita arvoja...