Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
sama tiiviste siinä on kuin tuossaki c20xe:ssä, ja sen kiristysmomentti on 5 Nm. mutta kannattaahan ne laittaa kunnolla kiinni, kuitenkin niin ettei mee koppa mutkalle.
Autodata kertoo että hommaan olisi joku järjestys, mutta eiköhän tuo kireys ole se tärkein joka on juurikin tuo 8nm.
En ole varma onko mulla tuo järjestys jossain lapulla kotona, jos on/löydän niin pistän sen tänne.
sama vika
Paitsi että olikohan mulla 15 vai 20 "nyyttonia" se mistä asteikko alkaa eipä se 8Nm kyl hirmusti oo... hmm, jos sitä perstuntumalta kääntäis... tai sitte pitää haalia jostain toinen momenttiavanen.. pikkusen vaan pienemmillä arvoilla
Noniin, nyt on VK-tiiviste vaihdettu ja olipas muuten kovettunu ihan ihmeellisesti se vanha.. oli ihan kivikovaa ja haurasta se tiiviste, ei ihme että on fuskannu. Mut kaikkein mielenkiintoisin oli kyllä kun nappasin tulpanjohdot irti. oli kaikki tulpat aivan öljyn sisällä, yksi jopa niin pahasti että öljyn pinta oli korkeammalla kuin tulpan korkein kohta ihme että edes sytytti Otin oikeen parit digikuvat, kannesta josta ei edes tulpat näy öljyn alta. Tekis mieli postata se tänne, mutkun oon käsi näitten tietsikoitten kans ni en tiiä kuin se tänne postataan, joku fiksu vois jeesata ja neuvooo?!