soittimesta palaa sulake kokoajan.
soittimesta palaa sulake kokoajan.
auto on vectra vm-89 gl, mistä johtuu että olen kytkenyt johdot oikein? mutta silti soittimen 15ampeerin sulake tussahtaa?
nyt joudun ostamaan uuden soittimen, koska koko soitin possahti johtojen ansiosta.
olen vetänyt myöskin suoraan akulta virta ja maa johdot, mutta ei sulake kestänyt niitäkään. missä vika? ja olisiko jollain heittää sellasta tietoo, että mikä mikin piuha oikein on? olen kytkenyt sen auton ison ruskean ja mustan sekä sen hopeisen ovatko nuo edes oikeita? iso liitintä ei ole, joka vaikeuttaa hieman hommaa.
nyt joudun ostamaan uuden soittimen, koska koko soitin possahti johtojen ansiosta.
olen vetänyt myöskin suoraan akulta virta ja maa johdot, mutta ei sulake kestänyt niitäkään. missä vika? ja olisiko jollain heittää sellasta tietoo, että mikä mikin piuha oikein on? olen kytkenyt sen auton ison ruskean ja mustan sekä sen hopeisen ovatko nuo edes oikeita? iso liitintä ei ole, joka vaikeuttaa hieman hommaa.
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Re: soittimesta palaa sulake kokoajan.
Sori, mutta on pakko nusauttaa pientä ristiriitaa 
Oikarissahan se sulla on, kun sulakkeet paukkuu.
---
Joku siis repinyt iso-liittimen veke?
Hae uusi varaosana myytävä liitin tilalle ja uuden soittimen ohjekirjasta selviää, mitä mihinkä nastaan tulee.
Johdot on siis oikein...weber kirjoitti:auto on vectra vm-89 gl, mistä johtuu että olen kytkenyt johdot oikein?
Mutta sitten ei tiedetäkään piuhoista enään mitään...ja olisiko jollain heittää sellasta tietoo, että mikä mikin piuha oikein on? olen kytkenyt sen auton ison ruskean ja mustan sekä sen hopeisen ovatko nuo edes oikeita? iso liitintä ei ole, joka vaikeuttaa hieman hommaa.
Oikarissahan se sulla on, kun sulakkeet paukkuu.
---
Joku siis repinyt iso-liittimen veke?
Hae uusi varaosana myytävä liitin tilalle ja uuden soittimen ohjekirjasta selviää, mitä mihinkä nastaan tulee.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Vaikuttaa vähän siltä, että joku on tehny omia viritelmiään sinne, että ei muutaku yleismittarilla ihmettelemään johtoja.weber kirjoitti:aha... no mutta mites se oikkari?
Mihin tulee jännite, mikä menee maihin.
Onko ne itevedettyjä suoraan akulta? Sulakkeet?
Ovelin viritelmä, mitä itse joskus selvittelin, oli sellanen, että entinen omistaja oli vetänyt akulta johdon soittimelle, mutta jatkanut sitä paukkulangalla ja sen sellasilla pätkillä.
Lopulta sieltä löytyi neljä sulaketta samasta johdosta ja liitokset oli mallia sormenpäissä pyöritellyt ja suojaamattomat...
Möin pois.ja mihis lurttinen on auton kadottanu?
Totuttelua julkiseen liikenteeseen.
Kohta on taas minihameet ja kukkamekot liikenteessä :drool:
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
no niin nyt on uusi soitin, huomattiin kaverin kanssa että on sähköt kunnolla sekaisin, aina kun kytkee virrat niin sulake palaa edelleen, joten otin tälläkertaa akulta suoraan virrat ja nyt pelittää, kaijutin johdot tulee iso liittimen kautta joka maksoi 10€ lahden osaset myymälässä. kiitoksia neuvoista.