Katsokaa sekin ettei hihna hankaa siihen jakopäänkopan tiivisteeseen. Tiivisteestä näkee kyllä jos on hangannut.
Todennäköisesti ei tuosta johdu, mutta kannattaa katsoa samalla. Ääni oli tuossa omassa paremminkin semmosta hink hink

tyyppistä kun hiesti siihen tiivisteeseen...
edit
Vielä tuosta hihnan tiukkuudesta senverran, että ei kai sitä voi laittaa liian tiukalle jos kiristimen merkit on kohdallaan. Sillä kuskinpuolen ohjairullallahan ei ole varsinaisesti tiukkuuden kanssa tekemistä vaan sillä vain ajoitetaan nokka-akselit oikeaan kohtaan kampiakseliin nähden.
Jos tuon ohjaimen laittaa väärään kohtaan niin kun sen varsinaisen kiristimen laittaa merkkiinsä niin kampiakselin merkki ei ole enää kohdallaan.
Jonkun aikaa sain ainakin itse hieroa sitä kuskinpuoleista ohjainta, että kaikki merkit olivat juuri kohdallaan. Kulutus ei noussut ja hyvin on jo vuoden pelannut tuolla tyylillä laitettuna. Veikkaisinpa siis ajoituksen olevan sulla hivenen pois kohdaltaan.
Viisaammat sitten korjaa jos olen kovin metsässä. Näin sen kuitenkin itse aikoinaan järkeilin toimivan...