mikä voi olla vika kun sähkölasit ei toimi enää kun painaa kerran että ne menee yhdellä painalluksella ylös tai alas... ne kuitenkin toimii muuten ihan täysin...
ex opel calibra turbo 4x4 -93
nyk. hondimus cıvıc coupe -95
Näin sähkölaseista kun on puhu niin tuli vian mieleen että onko lasin nostimet ja muut hilppeet kalliita ja onko ne vaikeat laittaa paikoilleen. Kun haluttais päästä eroon noista veivattavista laseista.
sebulba kirjoitti:mikä voi olla vika kun sähkölasit ei toimi enää kun painaa kerran että ne menee yhdellä painalluksella ylös tai alas... ne kuitenkin toimii muuten ihan täysin...
Ei ne mitään rikki oo,sul on varmaa ollu akku irti,ni laseist on hävinny tuo automaattimuisti eli,ku virrat päälle ja ikkuna on kiinni,ni painat katkasimesta pari sekunttia ikkunaa kiinni ja avot taas pelittää!
mulla ois tuo sähkölaisen asennus esillä ja on jo moottorit + napit alkuperäiset. sanokaas et onks se johtosarja piilotettu jonneekin lattiaan vai minne vai onko sitä siel ollenkaan ???? . johtosarjankin kyllä sain samaan kauppaan mut jos siel on olemassa jo omansa ????
johtosarja kulkee sieltä ovista, ne pyöreet läpiviennit kierteelliset sellaset, ovikynnyksien sisällä ja siitä penkkien etureunan alta. mulla oli koko sisusta irti ni oli helppo vaihtaa. eos saako vaihdettua ilman maton purkua...
IzeThug kirjoitti:johtosarja kulkee sieltä ovista, ne pyöreet läpiviennit kierteelliset sellaset, ovikynnyksien sisällä ja siitä penkkien etureunan alta. mulla oli koko sisusta irti ni oli helppo vaihtaa. eos saako vaihdettua ilman maton purkua...
siis sinä puhut vaihtamisesta , eli onko ne johdot siel valmiina vai ei ??.
tällä hetkellä kii veivattavat ja vaihdan sähköisiin niin pitääkö mun laittaa ne johdot sinne vai ei
eli siellä menee johtosarja mutta siitä puuttuu sähkölasien ohjaus, eli pitää vaihtaa johtosarja. samoin oviin on vaihdettava johtosarja. ainakin mulla meni ihan kun nyppäs vanhan johtosarjan pois, laittoi uuden tilalle.
ok . jos vielä viitsisit laittaa listan et mitä kaikkea vaihdoit kun vaihdoit sähkölasit. sais kerralla kaikki osat valmiiks et ei sit tarvii osia ruveta etsimään ku rupeen asentamaan