korinvaihto

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
wbod
'Admiral'
'Admiral'

korinvaihto

Viesti Kirjoittaja wbod »

hei kaikille! olen uusi käyttäjä näillä sivuilla...olen kyllä seurannut sivuja jo jonkun aikaa mutta nyt sain aikaiseksi rekisteröityä... :D

eli asiaan...

mikä on korinvaihtotapauksissa se "maaginen" %-raja?
ja mitä tuon rajan ylittämisestä seuraa?
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

Lyhyesti ja ytimekkäästi: Korinvaihto on kiellettyä nykyään ja seuraus on se että auto menee veroille ja ajokieltoon, koska sitä tulee tavallaan uusi auto ja tuskinpa ko auto täyttää nykypäivän uuden auton vaatimuksia vaikka uuden auton verot siihen maksaisitkin. Autossa täytyy olla nykyään AINA jäljellä alkuperäiskoria minimissään 50%. Vaikka korin prosenttiosuus on mallista riippuen 20% huiteilla kokonaisprosenteissa, ei sitä kuitenkaan saa nykyään vaihtaa kokonaan, kuten ennemmin tavattiin tehdä asconoista mantoja ja ambulanssimersuista farmareita, avoja ym. Tarkat prosentit muihin osiin saat esimerkiksi aken sivuilta. Jotenkin tuohon malliin...
wbod
'Admiral'
'Admiral'

minä kiitän. 8)
wbod
'Admiral'
'Admiral'

entäs tekniikanvaihto? onko se laillista? siis esim. b-mantaan omegan 3.0 kone? mites tässä prosentit?
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

VOi kun tuota Search nappia käytettäis Laiton kone ellet saa jollakin hyvällä syyllä AKElta lupia siihen myös kielteinen vastaus maksaa xxx€

mantan max lailiset käytännössä 2.4Litranen CIH moottori tai 2.0 16v DOHC 20XE 156Hv moottori

edit: Aken sivuilta löytyy tuo % taulukko
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
wbod
'Admiral'
'Admiral'

ok...kiitos!
MANTARIINI
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja MANTARIINI »

Eikös 150 hv 16v dohc ole suurin, koska edelleen vertailu malli on i200 jossa on 125 hv. Siihen 20% ylimäärästä ja ollaan 150 hv:ssa. Ainakin mun laskuopilla.Voihan sinne työntään jonkun muunkin auton moottorin jos haluaa. :roll: Kunhan pysyy rajoissa teho 20% kuutiotilavuus 25% ja paino 10% maliisarjan tehokkaimmasta.Elikkäs mantassa tarkalleen kuutiotilavuus 2473.75cm3 teho 150hv ja paino jos i200 ja gsi mantan koneet on saman painoset niin 162.8 kg eli noi maksimit :-?
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

juuh multa lipsahti tuo 6hp liikaa :oops:
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
-TH-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -TH- »

onko niihin sääntöihin tullu lisää jotain? tietääkseni vain itsekantaviin autoihin on korinvaihto kielletty, eli rungollisiin saa tietyin ehdoin tehä em.vaihdon...

korjatkee jos olen väärässä.
wbod
'Admiral'
'Admiral'

eikö siis autoon saa vaihtaa samanlaista koria esim jos vanha on mätä?
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

Juu ei. Ainakaan itsekantaviin koreihin. Noihin rungollisiin en uskalla ottaa kantaa.
Vastaa Viestiin