Helppoja ideoita millä auto näyttävämmäks! UUSIA KUVIA!
hyvin juu meni se listojen irrotus, eli ensin otin sen Gl merkin pois, no sie oli vähä ruostetta alla ja lähti maalit pois, no sit revin viimestä palaa listasta pois niin sinne tuli kaks aukkoo eli maalia lähti taas pois, ja sitä teippiä en oo saanu viekää pois. tarvii varmaan kysyä automaalaamosta et millä ne ottaa sie ne pois, ennen ku tulee enemmän tuhoo
Joo no muuten ei sit sen kummempaa, osotellessa lisää sattumia!
Tänne on kyllä hyvin sadellu tekstiä ja siitä syystäpä minä kiitän kaikkia ja älkää lopettako sitä kirjottelua jos ideoita vaan piisaa.
Mä nyt yritän saada ton auton kohta kuntoon niin laitan sit niitä kuvia. Toivon mukaan tällä viikolla!!!
Joo no muuten ei sit sen kummempaa, osotellessa lisää sattumia!
Tänne on kyllä hyvin sadellu tekstiä ja siitä syystäpä minä kiitän kaikkia ja älkää lopettako sitä kirjottelua jos ideoita vaan piisaa.
Mä nyt yritän saada ton auton kohta kuntoon niin laitan sit niitä kuvia. Toivon mukaan tällä viikolla!!!
Opel Astra G 2.0 sport vm.00
ja taas....
Joo eli nyt rupee oleen auto jo vähä auton näkönen ainaki ku sitä kattoo kuskin puolen kyljestä. ku tapahtu pikku haaveri ja tuulen mukana naiselta tuli ostos kärryt auton kylkeen ja tuli mukavan kokonen lommo, eli nyt kesäkuun alussa saan noi lommot pois ja sen uuden lokarin ja kesä pyörät on alla luonnollisesti, niin pistän niitä kuvia mitä lupailin.
ja ne teipitki saatiin pois painepesurilla
hyvä siitä tulee!
ja ne teipitki saatiin pois painepesurilla
Hieman vinkkiä, miten saisi tätä maantiekiitäjää kauniimmaksi. Aluvanteet nyt ainakin..?
Eli kyseessä on jo 15 vuotta vanha A Vekkuli
Eli kyseessä on jo 15 vuotta vanha A Vekkuli
joo.. jollei viä oo niin tollanen gsi astran puskuri ku mullakin tossa d-kadetissa ( http://koti.mbnet.fi/phb/TXT/d-kadett/kadettimod1.JPG ) ja sit tuli mieleen et ite värkkään tohon kans civic type-r siiven (muotti on jo) ja valut alkaa tässä lähipäivinä.. =)
PIAN UUSIA KUVIA!!!!
Jooo eli nyt oon jo saanut otettua niitä uusia kuvia eli ne tulee ihan pian tänne linkkeinä,´jahka toi yks kerkee ne laittaan = )
Vähä vie puuttuu jotain eli ne korinväriset peilit ja sitte takalasi pitäis tummentaa, mut muuten ei nyt vie ainakaa mitään tiedos, ku en oo keksiny mitään uutta!
Vähä vie puuttuu jotain eli ne korinväriset peilit ja sitte takalasi pitäis tummentaa, mut muuten ei nyt vie ainakaa mitään tiedos, ku en oo keksiny mitään uutta!