Helppoja ideoita millä auto näyttävämmäks! UUSIA KUVIA!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Nunnu85
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Nunnu85 »

Onko sie takana ne tekstit esim astra.... kans vaan liimalla kii... vai jääkö reikiä??
Opel Astra G 2.0 sport vm.00
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

liimalla taitaapi vaan olla mutta jos siellä on pyöreä ooppeli merkki niin siinä on varmaan tapit ja jää syvennys.
JukeN
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja JukeN »

Pinohiiri kirjoitti:liimalla taitaapi vaan olla mutta jos siellä on pyöreä ooppeli merkki niin siinä on varmaan tapit ja jää syvennys.
Opelin merkissä kaksi tappia, muut liimalla. Lähtee helposti irti.
Nunnu85
'Admiral'
'Admiral'

hyvin juu meni se listojen irrotus, eli ensin otin sen Gl merkin pois, no sie oli vähä ruostetta alla ja lähti maalit pois, no sit revin viimestä palaa listasta pois niin sinne tuli kaks aukkoo eli maalia lähti taas pois, ja sitä teippiä en oo saanu viekää pois. tarvii varmaan kysyä automaalaamosta et millä ne ottaa sie ne pois, ennen ku tulee enemmän tuhoo :-?
Joo no muuten ei sit sen kummempaa, osotellessa lisää sattumia!
Tänne on kyllä hyvin sadellu tekstiä ja siitä syystäpä minä kiitän kaikkia ja älkää lopettako sitä kirjottelua jos ideoita vaan piisaa.
Mä nyt yritän saada ton auton kohta kuntoon niin laitan sit niitä kuvia. Toivon mukaan tällä viikolla!!!
Nunnu85
'Admiral'
'Admiral'

ja taas....

Joo eli nyt rupee oleen auto jo vähä auton näkönen ainaki ku sitä kattoo kuskin puolen kyljestä. ku tapahtu pikku haaveri ja tuulen mukana naiselta tuli ostos kärryt auton kylkeen ja tuli mukavan kokonen lommo, eli nyt kesäkuun alussa saan noi lommot pois ja sen uuden lokarin ja kesä pyörät on alla luonnollisesti, niin pistän niitä kuvia mitä lupailin.
ja ne teipitki saatiin pois painepesurilla :lol: hyvä siitä tulee!
Gsi:sti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Gsi:sti »

Sellasta sattuu.. Täällä tuli taas naiselta auto lokariin :evil: Oli niin taidokas nainen pakittamassa :-?
Juuh..kuvia vaan kehiin 8)
- Ex pirssi Astra GSI 16V -95 -
- Golf IV -98 -
Nunnu85
'Admiral'
'Admiral'

heh...

Joo mut ei saa yleistää... mäkään en oo aiheuttanu ainuttakaa lommoo omas enkä muiden autois :lol:
MadFin
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MadFin »

Hieman vinkkiä, miten saisi tätä maantiekiitäjää kauniimmaksi. Aluvanteet nyt ainakin..?

Eli kyseessä on jo 15 vuotta vanha A Vekkuli
redastra
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja redastra »

Onko Nunnu saanu jo kesäpyörät alle?
Ihan on hyvin vinkkejä sadellu ja muutenkin mielenkiintoista keskustelua. Pari vinkkiä itekin varastin.. 8) Saan oman -(z)- tossa pikapuoliin valmiiks niin pistän näytille..
See you..
:wink:
---
Nunnu85
'Admiral'
'Admiral'

Juu kyllä kesä pyörät on... nyt mä vien maanantaina autoo oiottavaks niin sit mä laitan pian kuvia!!
Julazz
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Julazz »

joo.. jollei viä oo niin tollanen gsi astran puskuri ku mullakin tossa d-kadetissa ( http://koti.mbnet.fi/phb/TXT/d-kadett/kadettimod1.JPG ) ja sit tuli mieleen et ite värkkään tohon kans civic type-r siiven (muotti on jo) ja valut alkaa tässä lähipäivinä.. =)
Nunnu85
'Admiral'
'Admiral'

PIAN UUSIA KUVIA!!!!

Jooo eli nyt oon jo saanut otettua niitä uusia kuvia eli ne tulee ihan pian tänne linkkeinä,´jahka toi yks kerkee ne laittaan = )
Vähä vie puuttuu jotain eli ne korinväriset peilit ja sitte takalasi pitäis tummentaa, mut muuten ei nyt vie ainakaa mitään tiedos, ku en oo keksiny mitään uutta!
Statics
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Statics »

Ihan vaan btw missä päin pirkanmaata asustelet? oon meinaan saattanu muutaman kerran autos nähdä tääläpäin.. ja mitä sitä autosta tehdä hyvännäköstä jos on hyvännäkönen kuski :wink:
Jiik
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jiik »

Oot vissiin laittanu mun sähköpostiin ne kuvat, ainut vaan ku mä en saa niitä luettua :x Joka johtuu siitä, kun asennettin uus käyttis ja vähän muuta tonne koneeseen...nii en ossoo tuota mailijuttua laittaa toimimaan :roll:
Nunnu85
'Admiral'
'Admiral'

Joo mä pistin. Mä voin laittaa ne tuolta toisestaki osotteesta vie niin koita nyt saax auki.
Vastaa Viestiin