vectran renkaat kuluu sisäreunoista
-
tuomkiti81
- 'Kapitän'

vectran renkaat kuluu sisäreunoista
laitoin tos pari kuukautta sitte b-vectraan alustasarjan ja ny tänään sitte otin renkaat irti..varsinki takapyörät oli kyllä kulunu sisäreunoista aika törkeesti.sinänsä se ei nyt haittaa ku renkaat on jo valmiiksi aika kuluneet,mutta sitte ku pitää hommata uudet..eli siis mitä ny pitäis tehdä?oon lukenu jostain että vectraan saa jotain säädettäviä puslia..?takarenkaathan tos ei oo ihan suoras linjas ton madalluksen jäljiltä. ps ohjauskulmat on säädetty madalluksen jälkeen.
-
Tomba[1360]
- 'Kadett'

Säädettävät puslat taakse ja kulmat kohdalleen. Joku 130e oli muistaaksein parilla hintaa. www.tunex.fi (Hmm, tuntuu olevan tällä hetkellä sivut nurin)
-
tuomkiti81
- 'Kapitän'

Ei aurauskulmien säätö camberiin auta... ne säätöpuslat auttaa ja niiden asennuksen jälkeen tätyy kuitenkin säätää kulmat, joten auraus- ja muiden kulmien säätö ennen camberin säätöpuslien asennusta olisi hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa. Itsellänikin on Calibrassa nuo säätöpuslat takana ja olen seurannut sellaisten asennusta B-Vectraankin.Pinohiiri kirjoitti:eikös nyt ensin kannata säätä auraus ja muut kulmat kohdilleen???
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Jep jep. luulin että b vecussa on saman lainen perä kun a vecussa mutta siinä on sitten saman lainen kun 2000 ja librassa ilmeisesti.ata kirjoitti:Ei aurauskulmien säätö camberiin auta... ne säätöpuslat auttaa ja niiden asennuksen jälkeen tätyy kuitenkin säätää kulmat, joten auraus- ja muiden kulmien säätö ennen camberin säätöpuslien asennusta olisi hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa. Itsellänikin on Calibrassa nuo säätöpuslat takana ja olen seurannut sellaisten asennusta B-Vectraankin.Pinohiiri kirjoitti:eikös nyt ensin kannata säätä auraus ja muut kulmat kohdilleen???