Opel-varustuksia, Tre

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
ROZ
'Kadett'
'Kadett'

Opel-varustuksia, Tre

Viesti Kirjoittaja ROZ »

Moi!

Olen juuri siirtynyt Opel-aikakauteen (Zafira).
Mistääs päin Tampereella löytyy Opel-aiheista varaosaa, huoltoa & muuta natvaletta, JOS pois jätetään merkkiliike?

Aluksi etsintään suomenkielinen käyttömanuaali & huoltokirja.. :)

Kiitokset
-HH
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Antero »

Pirkanmaan Osa Shop on varaosaliike, joka myy alkuperäisiä Opel-varaosia. Hinnat on hiukan merkkiliikettä edullisempia. Osoite on Sammon valtatie 70. Se on siinä Jyväskylän moottoritien ylittävän sillan Kangasalan puolella, ihan risteyksen vieressä. Holvastin ja Kaukajärven välimaastossa.
Kuva
kärppä83
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kärppä83 »

fustilta löytyy ainakin varaosaa ! huoltoa sieltä ei saa mut melkein osa kun osa löytyy tuolta ja kohtuu hinnoilla ! netistä löytyy tarkempaa osoitetta ja tietoa ku jaksaa vaa googlettaa !niin toi fusti tuo saksasta autoja pääasiassa opeleita ja purkaa ne sit täälä ! ja jos huoltoa tarvii nii varteenotettava vaihtoehto on toijalassa akaan autotyö ! se on sopuhintainen ja selvästi halvempi kuin tampereen opel-myymälä ! ja siellä tekijä on itse kiinnostunut ooppeleista eikä sillä asenteella et kuhan töitä teen ei penniäkään kii !
Opel Omega 2.5 V6 CD Diamond -97
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Antero »

Fusti sijaitsee Osa Shopin takana, edelleen siinä sammon valtatien varressa.
Kuva
Statics
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Statics »

Metro autot, sekä hatanpäällä että lielahdessa..
ROZ
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ROZ »

Näillä päästään alkuun - Kiitokset!!
Asterix
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Asterix »

Antero kirjoitti:Pirkanmaan Osa Shop on varaosaliike, joka myy alkuperäisiä Opel-varaosia. Hinnat on hiukan merkkiliikettä edullisempia.
Oma kokemus jäi tasan yhteen kertaan,osat mitä kyselin oli selkeesti kalliimpia kuin metro-autossa, vaikka ei huomioida edes jäsenalennuksia.
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Asterix kirjoitti:
Antero kirjoitti:Pirkanmaan Osa Shop on varaosaliike, joka myy alkuperäisiä Opel-varaosia. Hinnat on hiukan merkkiliikettä edullisempia.
Oma kokemus jäi tasan yhteen kertaan,osat mitä kyselin oli selkeesti kalliimpia kuin metro-autossa, vaikka ei huomioida edes jäsenalennuksia.
Mä oon saanu tähän asti Osa Shopin kautta aina halvemmalla kuin mistään muualta Opel -osia myyvästä puljusta. Tietty joskos joissain osissa olisi hieman korkeammat katteet kuin Metrolla.

Viesti Kirjoittaja wiquel »

ja itse en mene Metrolle vaikka maksettais - ainakaan Hatanpäälle!
kärppä83
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kärppä83 »

käytiin kaverin kaa hatanpäällä kuukausi sit päivittään sen vectra i 500 ajotietokone englanninkieliseks makso 30 € kesti noin sekunnin ku se veti sen sisää ! pidin aika kalliina tuota hintaa ja palvelukin oli aika perseestä jouduttii venaa kauan ennenku edes palveltii ! ainoa hyvä jätkä oli joku korjaamon puolelta ku tuli kyseleen kaikkee autosta ja oli muutenki mukava
Opel Omega 2.5 V6 CD Diamond -97
Vastaa Viestiin