Olen juuri siirtynyt Opel-aikakauteen (Zafira).
Mistääs päin Tampereella löytyy Opel-aiheista varaosaa, huoltoa & muuta natvaletta, JOS pois jätetään merkkiliike?
Aluksi etsintään suomenkielinen käyttömanuaali & huoltokirja..
Pirkanmaan Osa Shop on varaosaliike, joka myy alkuperäisiä Opel-varaosia. Hinnat on hiukan merkkiliikettä edullisempia. Osoite on Sammon valtatie 70. Se on siinä Jyväskylän moottoritien ylittävän sillan Kangasalan puolella, ihan risteyksen vieressä. Holvastin ja Kaukajärven välimaastossa.
fustilta löytyy ainakin varaosaa ! huoltoa sieltä ei saa mut melkein osa kun osa löytyy tuolta ja kohtuu hinnoilla ! netistä löytyy tarkempaa osoitetta ja tietoa ku jaksaa vaa googlettaa !niin toi fusti tuo saksasta autoja pääasiassa opeleita ja purkaa ne sit täälä ! ja jos huoltoa tarvii nii varteenotettava vaihtoehto on toijalassa akaan autotyö ! se on sopuhintainen ja selvästi halvempi kuin tampereen opel-myymälä ! ja siellä tekijä on itse kiinnostunut ooppeleista eikä sillä asenteella et kuhan töitä teen ei penniäkään kii !
Antero kirjoitti:Pirkanmaan Osa Shop on varaosaliike, joka myy alkuperäisiä Opel-varaosia. Hinnat on hiukan merkkiliikettä edullisempia.
Oma kokemus jäi tasan yhteen kertaan,osat mitä kyselin oli selkeesti kalliimpia kuin metro-autossa, vaikka ei huomioida edes jäsenalennuksia.
Mä oon saanu tähän asti Osa Shopin kautta aina halvemmalla kuin mistään muualta Opel -osia myyvästä puljusta. Tietty joskos joissain osissa olisi hieman korkeammat katteet kuin Metrolla.
käytiin kaverin kaa hatanpäällä kuukausi sit päivittään sen vectra i 500 ajotietokone englanninkieliseks makso 30 € kesti noin sekunnin ku se veti sen sisää ! pidin aika kalliina tuota hintaa ja palvelukin oli aika perseestä jouduttii venaa kauan ennenku edes palveltii ! ainoa hyvä jätkä oli joku korjaamon puolelta ku tuli kyseleen kaikkee autosta ja oli muutenki mukava