Autohälytin saksasta
Autohälytin saksasta
onkos kukaa tilaillu saksasta autohälytintä..onko siellä halvempia kuin suomessa kattelin tuossa Ampiren webbikaupaa ja ainakin näyttäis olevan halvempia mutta toimittaako suomeen ja yksityisille vai vain yrityksille isommissa erissä ja mitenkähän noi postimaksut?? kokemuksia kiitos..
VW Bora 1.6 16V -00
Jos meinaat itte laittaa kiinni niin samahan se on mistä tilaat, mutta jos meinaat asennuttaa niin kannattaa suoraan mennä kyselemään hälytin+asennuspakettia tulee nimittäin reilusti halvemmaksi.
Mulla autossa "x"-merkkinen hälytin ja kyselin asennusta kyseistä merkkiä myyvästä liikkeestä ja hinta oli jotain todella kallista 200€++ kun hälytin oli niin sanotusti ulosmyyty jo .
Eihän tuo paha homma ole laittaa ittekkään kiinni jos joku osaava vähän neuvoo.Aikaa ittellä meni kaikkineen päivineen vaan 15tuntia (no nyt ainakin osaan)
Mulla autossa "x"-merkkinen hälytin ja kyselin asennusta kyseistä merkkiä myyvästä liikkeestä ja hinta oli jotain todella kallista 200€++ kun hälytin oli niin sanotusti ulosmyyty jo .
Eihän tuo paha homma ole laittaa ittekkään kiinni jos joku osaava vähän neuvoo.Aikaa ittellä meni kaikkineen päivineen vaan 15tuntia (no nyt ainakin osaan)
Leon FR 20vt
Itsekin tässä juuri miettinyt että minkä hälyn sitä hommaisi. Hiukan halvempi tuntemattomampi merkki missä kuitenkin hiukan enempi ominaisuuksia vai tunnetumpi kalliimpi merkki vähemmillä ominaisuuksilla. Vielä ei oo tullut päädyttyä mihinkään
Ei nuo Ampiren hälyt nyt juurikaan sen halvempia ole kuin esmes. hälytin.com:n. Kymppi tai pari, mutta tulee lähetyskuluja, ja jos ongelmia niin takuu yms jutut mutkistuu.
Varmasti kaikki toimittavat suomeen yksityisille (eri asia yksityiset myyjät), ellei täällä ole jo niiden 'valtuuttamaa' jälleenmyyjää, jonka kautta haluavat tuotteitaan myydä.
Jokaisesta saksalaisesta puljusta löytyy nykyään joku joka osaa sen verran lontoon-kieltä että ei muuta kun sähköpostia vetämään jos tuntuu että saksa ei taitu.
Ei nuo Ampiren hälyt nyt juurikaan sen halvempia ole kuin esmes. hälytin.com:n. Kymppi tai pari, mutta tulee lähetyskuluja, ja jos ongelmia niin takuu yms jutut mutkistuu.
Varmasti kaikki toimittavat suomeen yksityisille (eri asia yksityiset myyjät), ellei täällä ole jo niiden 'valtuuttamaa' jälleenmyyjää, jonka kautta haluavat tuotteitaan myydä.
Jokaisesta saksalaisesta puljusta löytyy nykyään joku joka osaa sen verran lontoon-kieltä että ei muuta kun sähköpostia vetämään jos tuntuu että saksa ei taitu.
- Speitan
- 'Diplomat'

- Viesti:
Tottakai vakuutus korvaa vaikka olisit itse asentanut. Korvaahan se vaikka ei hälytintä olisikaan. Eriasia on sitten se että saako alennusta vakuutuksesta tai jotain. Esim. käynnistykseneston kytkennän tulee (ainakin pitäisi tulla) tarkastamaan vakuutusyhtiön tarkastaja jotta voidaan todeta että autossa on toimiva käynnistyksenesto. Näin ainakin Tapiolassa meneteltiin kun olin asconaan kytkenyt käynnistykseneston. Piti vaan ukolle näyttää että se ei lähre käyntiin.
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Itte kysyin tapiolasta tuota jos hälytin on itse asennettu ja olisin saanut siitä alennukset jos en olisi jo näitä "turvalaite" alennuksia saanut ABS ja airbäkeistä.
Jäi semmonen kuva, että jos tahtoisin omavastuun varkaustapauksista pois itse asennettu hälytin pitäisi käydä näyttämässä vakuutusyhtiön tarkastajalla.Eli samalla tyypillä jolla käyt näyttämässä auton jos haluat arviottaa auton arvon.
Jäi semmonen kuva, että jos tahtoisin omavastuun varkaustapauksista pois itse asennettu hälytin pitäisi käydä näyttämässä vakuutusyhtiön tarkastajalla.Eli samalla tyypillä jolla käyt näyttämässä auton jos haluat arviottaa auton arvon.
Leon FR 20vt