MV6 recarot vai tavalliset jakkarat
MV6 recarot vai tavalliset jakkarat
MV6 olisi etsinnässä...
Mutta,mutta... Nahkasisustaa on tarjolla runsaasti normaaleilla sekä Recaron penkeillä.. eli valinnan vaikeus.
Koe istumista en Recaroissa ole vielä suorittanut, kun kaikki pirssit ovat sen verran kaukana, mutta onko kokemuksia kumpiko on parempi ns. normaalissa käytössä. Kestääkö penkit käyttöä ilman muotojen menetystä ja ahistaako ns. sporttiset muodot isompaa istujaa vai löytyykö asento jokaiselle?
Onko Recarojen sähkö säädöt yhtä runsaat kuin normaaleissa penkeissä?
Entä mitäs eroa Recaron takapenkissä on normaaliin, kun äkkiseltään kuvissa näyttää niin samanlaiselta?
Mutta,mutta... Nahkasisustaa on tarjolla runsaasti normaaleilla sekä Recaron penkeillä.. eli valinnan vaikeus.
Koe istumista en Recaroissa ole vielä suorittanut, kun kaikki pirssit ovat sen verran kaukana, mutta onko kokemuksia kumpiko on parempi ns. normaalissa käytössä. Kestääkö penkit käyttöä ilman muotojen menetystä ja ahistaako ns. sporttiset muodot isompaa istujaa vai löytyykö asento jokaiselle?
Entä mitäs eroa Recaron takapenkissä on normaaliin, kun äkkiseltään kuvissa näyttää niin samanlaiselta?
Volvo 855 T-5R
EX: MB 300E
EX: Opel Omega-A 2.0i CD
EX: MB 300E
EX: Opel Omega-A 2.0i CD
Recarot ilman muuta.
Tavalliset nahkajakkarat Omegassa on mun mielestä huonoimmat penkit mitä mulla on opeleissa ollut.
Ajat mutkaan vähänkin kovempaa mutkaan, niin löydät ittes hantin penkiltä tai pyrkimässä kuskin ovesta pihalle ja perse puutuu matka-ajossa. Penkki on kova.
Hienot ne kyllä on.
Nahka recaroista ei ole kokemuksia, mutta kankaisista kolmessa F-Astrassa ja yhdessä B-Vectrassa.
Itse tykkään eniten Astran penkeistä.
Tavalliset nahkajakkarat Omegassa on mun mielestä huonoimmat penkit mitä mulla on opeleissa ollut.
Ajat mutkaan vähänkin kovempaa mutkaan, niin löydät ittes hantin penkiltä tai pyrkimässä kuskin ovesta pihalle ja perse puutuu matka-ajossa. Penkki on kova.
Hienot ne kyllä on.
Nahka recaroista ei ole kokemuksia, mutta kankaisista kolmessa F-Astrassa ja yhdessä B-Vectrassa.
Itse tykkään eniten Astran penkeistä.
Vectra C 1.9 cdti -08 OPC line caravan
Astra H 1.6 -07 OPC line caravan
Astra H 1.6 -07 OPC line caravan
Re: MV6 recarot vai tavalliset jakkarat
Recarot ehdottomasti!!!ksutinen kirjoitti:MV6 olisi etsinnässä...
Nuo on kyllä hyvät istua ihan normaalissakin ajossa, saatikka sitten vauhdikkaammassa... Hyvin on ainakin minulla kestänyt käytössä. Kuskin penkki on hiukan enemmän kulahtanut siitä oven puoleisesta sivutuesta, kun siitä nyt aika paljon kuljetaan ja onhan tässä jo pitkälti yli 200 tkm takanakin... Ei ainakaan ole isommat istujat vielä valittaneet....
Mulla on ainakin vain sähköinen korkeussäätö ja muut on sitten pyöritettävillä nupeilla. Recaron penkit ovat vain edessä ja takana on vakion nahkapenkit...
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Recarot ovat halutummat, jos ajattelet myös jälleenmyyntiarvoa.
Tottakai tukevammat istua. Itse olen kyllä ollut ihan tyytyväinen tuohon perus-nahkajakkaraankin. Säädöt monipuoliset, eli tällainen hieman kookkaampikin kaveri mahtuu sisään ilman kattoluukun avaamista tai ahtaanpaikan kammoa sivuttaistukien välissä.. 
Nahkapenkeissä kannattaa ottaa huomioon sellainen seikka että jos ei minkäänlaista tuentaa löydy penkeistä niin tietyntyyppisillä housuilla voi olla hankala pysyä penkissä et sen vuoksi ropsit Recaroille, ainakin itellä nuo oikeat viralliset Recaron penkit ovat loistavat istua pitemmän päällekin...juu ja mulla kankaiset...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Hyvä puoli on se ettei tarvi lukita ovia ollenkaan...SKL kirjoitti:. Omasta mielestä noi norminahkapenkit on aika rumat, kun ne näyttää että niissä ois norsu istunu.
Kun rosmo näkee penkin niin hän juoksee kovaa pois, kun funtsii millainen norsun kokoinen äijä auton omistaa....
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
- opelmeister
- 'Senator'