MV6 recarot vai tavalliset jakkarat

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
ksutinen
'Admiral'
'Admiral'

MV6 recarot vai tavalliset jakkarat

Viesti Kirjoittaja ksutinen »

MV6 olisi etsinnässä...
Mutta,mutta... Nahkasisustaa on tarjolla runsaasti normaaleilla sekä Recaron penkeillä.. eli valinnan vaikeus.

Koe istumista en Recaroissa ole vielä suorittanut, kun kaikki pirssit ovat sen verran kaukana, mutta onko kokemuksia kumpiko on parempi ns. normaalissa käytössä. Kestääkö penkit käyttöä ilman muotojen menetystä ja ahistaako ns. sporttiset muodot isompaa istujaa vai löytyykö asento jokaiselle?

Onko Recarojen sähkö säädöt yhtä runsaat kuin normaaleissa penkeissä?
Entä mitäs eroa Recaron takapenkissä on normaaliin, kun äkkiseltään kuvissa näyttää niin samanlaiselta?
Volvo 855 T-5R

EX: MB 300E
EX: Opel Omega-A 2.0i CD
jipeeki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jipeeki »

Recarot ilman muuta.
Tavalliset nahkajakkarat Omegassa on mun mielestä huonoimmat penkit mitä mulla on opeleissa ollut.
Ajat mutkaan vähänkin kovempaa mutkaan, niin löydät ittes hantin penkiltä tai pyrkimässä kuskin ovesta pihalle ja perse puutuu matka-ajossa. Penkki on kova.
Hienot ne kyllä on.
Nahka recaroista ei ole kokemuksia, mutta kankaisista kolmessa F-Astrassa ja yhdessä B-Vectrassa.
Itse tykkään eniten Astran penkeistä.
Vectra C 1.9 cdti -08 OPC line caravan
Astra H 1.6 -07 OPC line caravan
wille
'Senator'
'Senator'

Re: MV6 recarot vai tavalliset jakkarat

Viesti Kirjoittaja wille »

ksutinen kirjoitti:MV6 olisi etsinnässä...
Mutta,mutta... Nahkasisustaa on tarjolla runsaasti normaaleilla sekä Recaron penkeillä.. eli valinnan vaikeus.

Koe istumista en Recaroissa ole vielä suorittanut, kun kaikki pirssit ovat sen verran kaukana, mutta onko kokemuksia kumpiko on parempi ns. normaalissa käytössä. Kestääkö penkit käyttöä ilman muotojen menetystä ja ahistaako ns. sporttiset muodot isompaa istujaa vai löytyykö asento jokaiselle?

Onko Recarojen sähkö säädöt yhtä runsaat kuin normaaleissa penkeissä?
Entä mitäs eroa Recaron takapenkissä on normaaliin, kun äkkiseltään kuvissa näyttää niin samanlaiselta?
Recarot ehdottomasti!!!
Nuo on kyllä hyvät istua ihan normaalissakin ajossa, saatikka sitten vauhdikkaammassa... Hyvin on ainakin minulla kestänyt käytössä. Kuskin penkki on hiukan enemmän kulahtanut siitä oven puoleisesta sivutuesta, kun siitä nyt aika paljon kuljetaan ja onhan tässä jo pitkälti yli 200 tkm takanakin... Ei ainakaan ole isommat istujat vielä valittaneet.... ;)
Mulla on ainakin vain sähköinen korkeussäätö ja muut on sitten pyöritettävillä nupeilla. Recaron penkit ovat vain edessä ja takana on vakion nahkapenkit...
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Voi olla että recaroita ei saa samoilla säädöillä kun tavallisia. Ainakin kaikki mitä on vastaan tullut on olleet pelkällä sähköisellä korkeudensäädöllä, mutta tavallisissa on sitten kaikki säädöt sähköllä.
mikkis
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

Voin lämpimästi suositella nahkarecaroita!

Minusta niistä löytyy säätöjä riittävästi. Lisäksi on tukeva istua.
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
D-Ma
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja D-Ma »

Recarot ovat halutummat, jos ajattelet myös jälleenmyyntiarvoa. ;) Tottakai tukevammat istua. Itse olen kyllä ollut ihan tyytyväinen tuohon perus-nahkajakkaraankin. Säädöt monipuoliset, eli tällainen hieman kookkaampikin kaveri mahtuu sisään ilman kattoluukun avaamista tai ahtaanpaikan kammoa sivuttaistukien välissä.. 8)
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Mulla on Recarot ilman nahkoja ja niillä jaksaa istua kyllä pitemmänkin taipaleen.Sähköinen korkeussäätö myös noissa.
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
SKL
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja SKL »

Ilman muuta nahkarecarot . Omasta mielestä noi norminahkapenkit on aika rumat, kun ne näyttää että niissä ois norsu istunu, vähän sellaset lässähtäneen näköiset.
OVERDRIVE.FI
mikkis
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

SKL kirjoitti:norminahkapenkit on aika rumat, kun ne näyttää että niissä ois norsu istunu, vähän sellaset lässähtäneen näköiset.
Olen aivan samaa mieltä!

makuasioita..
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Nahkapenkeissä kannattaa ottaa huomioon sellainen seikka että jos ei minkäänlaista tuentaa löydy penkeistä niin tietyntyyppisillä housuilla voi olla hankala pysyä penkissä et sen vuoksi ropsit Recaroille, ainakin itellä nuo oikeat viralliset Recaron penkit ovat loistavat istua pitemmän päällekin...juu ja mulla kankaiset...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

SKL kirjoitti:. Omasta mielestä noi norminahkapenkit on aika rumat, kun ne näyttää että niissä ois norsu istunu.
Hyvä puoli on se ettei tarvi lukita ovia ollenkaan...

Kun rosmo näkee penkin niin hän juoksee kovaa pois, kun funtsii millainen norsun kokoinen äijä auton omistaa.... :roll:
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
opelmeister
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opelmeister »

*pilkunviilaus päälle*

Niin, Recarot ne tavallisetkin penkit on. Opelin penkit on ollu jo 70-luvulta merkiltään Recarot... Tosin niitäkin on erilaisia.

*pilkunviilaus pois*
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
Vastaa Viestiin