Tervetuloa vain!
Korisarjoja saat tuningliikkeistä, yksityisiltä käytettyinä tai itse tekemällä. Foorumin rompetorilta kannattaa katsoa, ja laittaa vaikka ostoilmoitus sinne. Joku tietäväinen laittakoon noita töhninkauppojen linkkejä tänne, itse en niitä kovin montaa tiedä -saati muista osoitteita..
Enpä ole varma saako autoon jäykempiä vakiomittaisia iskareita. Mikset muuten madaltaisi maltilla autoasi? Itse pudotin tuota laivaa 40mm lähemmäs tonttia, ja täytyy sanoa että en ole päivääkään sitä katunut.
Tietääkseni airbagin saa ottaa pois, kunhan auto sitten muutenkin vastaa bagitonta mallia (mitä kaikkea se tarkoittaa, en tiedä). Muutoskatsastuksen vaatii joka tapauksessa. Kannattaa kuitenkin ihan turvallisuuden nimissä harkita bagin säilyttämistä..
Möreämmät äänet saat joko vaihtamalla koko putkiston isompaan, tai sitten vaihdat pelkästään viimeisen änkkärin erilaiseen. Se on vähän "up yours"

. Omaan hommasin Motonetistä rosterisen pöntön. Täytyy sanoa että ihan jees äänet sillä tuli, maantieajossa jopa hiljaisempi kuin vakio, mutta kiihdyttäessä kuuluu mukavaa murinaa. Muuten siis vakioränni.
Peltisatsista ei kuulemani mukaan ole noissa paljoakaan iloa (muistelisin, että jo vakiosatsikin on suht hyvin virtaava), lastusta vielä vähemmän. Ainakin kun puhutaan muuten vakiosta koneesta. Omegan virittelystä löytyy searchilla kaikenlaista juttua, kannattaa sitä kokeilla..
Peilejä löytyy niin ikään tuningliikkeistä/käytettynä. Valot taitavat olla hieman harvinaisempaa kamaa jo.
Tuossa nyt jotain jorinaa. Jos jossain kohti meni metsään niin viisaammat oikaiskoon.
EDIT: Eipä löytynytkään enää Motonetin kotisivuilta niitä pönttöjä. Jälleen kerran, myös tuningliikkeissä on toki erilaisia äänenvaimentimia..
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi