elis käyskö reksan lukko perä asconaan esim leveyden puolesta? jos tekis siihen oman perän jatkeen, vai mikä tongue tube se onkaan..
onko joku soveltanut?
onks suomessa mahdollista laittaa omegan perää lakien puolesta b-asconaan? saksassahan noita on tehty..
mitäs muita vaihtoehtoja on jos haluu lukollisen perän ja ei halua alkoperäisestä pulittaa 500 euroa?
mistä lukko perä b-ascoon? käykö rekordin perä?
- hopeahuoli
- 'Admiral'

- hopeahuoli
- 'Admiral'

Itsekin tuota olen kysellyt. Rekun perä ei sovisuoraan joutuu soveltaan ja hitsaamaan ja näissä se heikkokohta. Mut haulla pitäisi löytyä jotain kun tuota kyselin talvella.
MUTTA tuo omegan perä kokonaisuutena on pyörinyt mielessä. Mielestäni se ei ole lailista rajan tällä pulella mut korjatkaa ihmessä jos olen väärässä
MUTTA tuo omegan perä kokonaisuutena on pyörinyt mielessä. Mielestäni se ei ole lailista rajan tällä pulella mut korjatkaa ihmessä jos olen väärässä
Opel p.... päivästä huolimatta
Kannattaisko miettiä vielä pari kertaa...hessu kirjoitti: MUTTA tuo omegan perä kokonaisuutena on pyörinyt mielessä. Mielestäni se ei ole lailista rajan tällä pulella mut korjatkaa ihmessä jos olen väärässä
Mitä etua tuolla Omegan "muuttuva kulmaisella" takatuennalla saisit?
Itse vaihtaisin omaan Omegaani E-Rekun/Commodoren jäykän perän, jos se vain olisi "helppoa"... Ei ainakaan olisi aina puslat väljänä yms.