mistä lukko perä b-ascoon? käykö rekordin perä?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
hopeahuoli
'Admiral'
'Admiral'

mistä lukko perä b-ascoon? käykö rekordin perä?

Viesti Kirjoittaja hopeahuoli »

elis käyskö reksan lukko perä asconaan esim leveyden puolesta? jos tekis siihen oman perän jatkeen, vai mikä tongue tube se onkaan..
onko joku soveltanut?

onks suomessa mahdollista laittaa omegan perää lakien puolesta b-asconaan? saksassahan noita on tehty..

mitäs muita vaihtoehtoja on jos haluu lukollisen perän ja ei halua alkoperäisestä pulittaa 500 euroa?
ascona77
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ascona77 »

A omegan lukon saa pienellä sovituksella menenään asconan perään.
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
hopeahuoli
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hopeahuoli »

joo olen lukenut siitä, mut omasta perästä on porsinu laakeritkin niin siihen ei enää intressit riitä soveltamaan.. laakeritkin on tuohon perään jo aika kiven alla ja maksaa aikas paljo. siihen rahaan hajottaa monta käytettyä perää helposti..
hessu
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja hessu »

Itsekin tuota olen kysellyt. Rekun perä ei sovisuoraan joutuu soveltaan ja hitsaamaan ja näissä se heikkokohta. Mut haulla pitäisi löytyä jotain kun tuota kyselin talvella.

MUTTA tuo omegan perä kokonaisuutena on pyörinyt mielessä. Mielestäni se ei ole lailista rajan tällä pulella mut korjatkaa ihmessä jos olen väärässä
Opel p.... päivästä huolimatta
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

hessu kirjoitti: MUTTA tuo omegan perä kokonaisuutena on pyörinyt mielessä. Mielestäni se ei ole lailista rajan tällä pulella mut korjatkaa ihmessä jos olen väärässä
Kannattaisko miettiä vielä pari kertaa... :roll:

Mitä etua tuolla Omegan "muuttuva kulmaisella" takatuennalla saisit?

Itse vaihtaisin omaan Omegaani E-Rekun/Commodoren jäykän perän, jos se vain olisi "helppoa"... Ei ainakaan olisi aina puslat väljänä yms.
Vastaa Viestiin