Calibra 2.5 v6 93- toimii vain 4pytyllä.
Calibra 2.5 v6 93- toimii vain 4pytyllä.
Calibra 2.5 v6 93- toimii vain 4pytyllä keskimmäiset pytyt pimeinä. sytytyksen antaa vain 1,2,5,6. johdoissa ei vikaa mahdollisuudet vikalle? 
Tyyli ja taito ratkaisee,
ei vain vauh"u"ti 
-
Savolainen
- 'Diplomat'

Re: Mikä neuvoksi
Onkos Callessakin se w-spark sytytys? Eli yksi puola hoitaa kaksi pyttyä? Siitä voisi vetää päätöksen, että puola pimeänä?Hiimailu kirjoitti:Calibra 2.5 v6 93- toimii vain 4pytyllä keskimmäiset pytyt pimeinä. sytytyksen antaa vain 1,2,5,6. johdoissa ei vikaa mahdollisuudet vikalle?
öö siis mä taisin selittää vähän höpösti
siis okei ei mustu enään kuinka sytytys järjestys meni
mut ne keskimmäiset puolasta ei anna kipinää jä ne ovat myös keskimmäiset pytytt kummastakin kannesta eli neuvot ovat vähissä jollen halua maksaa 120€ aattelin jos joltakin löytyisi joitakin neuvoja halvempaan tutkinta ratkaisuun?? meinaan et olikohan puolan tarkastus turhaa ku mä otin sen autosta irti ja vein tarkastettavaksi ja näytti tuokset sitä että olisi ollut kunnossa, vinkkinä vaan oli että voi olla epävarma mittaus???
Tyyli ja taito ratkaisee,
ei vain vauh"u"ti 
?
eli siis ne johot jotka tulee puolalle siittä imusarjan vierusta nii onko siin sit jossai jonkin lainen toinen boxi kans vai tarkotitko noita johtoja
nii ja onko jotai vinkkii kuinka saada selville ees jotai karsittavia vaihto ehtoja koti konstein
sytty-boxi <=on jokin erillinen boxi ei kuulu puolaan? miten voi tutkia koti konstein 
Sori jos ehdotan tyhmää.Eikös tonkin vois testata sillei et vaihat siihen puolan paikalle mikä ei anna kipunaa ni vierestä ehjän mikä antaa kipunaa.Sit laitat sen(risan)siihen viereen ehjän tilalle.Eikös tosta näe että rupeaako sytyttää nyt pimeenä olevat 2 pyttyy ja siirtyykö vika toisiin pyttyihin.
No tuossa puola on yks möntti jossa on siis kolme puolaa, kuus tulpanjohtoa ja siihen tulee nelinapainen liitin(jossa yksi 15-napa eli + ja kolme "maan katkojaa", eli kunkin puolan miinus.
Eli ei oikein voi tuollain kokeilla, jos ei pura sitä liitintä ja vaihda johtojen paikkoja siinä. Jos puola mitattiin ok, niin sen 7-napaisen sytty-yksikön minä seuraavaksi hommaisin, ei lie edes kovin kallis.
Eli ei oikein voi tuollain kokeilla, jos ei pura sitä liitintä ja vaihda johtojen paikkoja siinä. Jos puola mitattiin ok, niin sen 7-napaisen sytty-yksikön minä seuraavaksi hommaisin, ei lie edes kovin kallis.
2,5 V6 Bosch 0227100203. . . . . . . . . . . . . . . . . . 10-8206 68.00
www.motonet.fi
no sellainen musta ~tulitikkuaskin kokoinen, johon tulee pitkä liitin kumisuojan alla. Boxin alla on yleensä jokin jäähdytysripa tai metallia kuitenkin. Tuo 0 227 100 203 numero siitä löytyy
www.motonet.fi
no sellainen musta ~tulitikkuaskin kokoinen, johon tulee pitkä liitin kumisuojan alla. Boxin alla on yleensä jokin jäähdytysripa tai metallia kuitenkin. Tuo 0 227 100 203 numero siitä löytyy