spacerit?
-
juha / omega
- 'Kadett'

- Viesti:
spacerit?
Mulla on B omegassa 18 tuuman vanteet ja et on 42 eli auto hieman typerän näköinen!! Nyt olen ajatellut laittaa spacerit ainakin taakse. Tiedän että ne on laittomat, mutta laitan silti
. Minkä levyiset spacerit voin laittaa, onko teillä kokemuksia? Renkaina on 225/40 18 ja vanne 8 tuumaa leveä
automaatti sen kuuluu olla...
Re: spacerit?
Ei ne kaikki levikepalat laittomia ole.juha / omega kirjoitti:Mulla on B omegassa 18 tuuman vanteet ja et on 42 eli auto hieman typerän näköinen!! Nyt olen ajatellut laittaa spacerit ainakin taakse. Tiedän että ne on laittomat, mutta laitan silti. Minkä levyiset spacerit voin laittaa, onko teillä kokemuksia? Renkaina on 225/40 18 ja vanne 8 tuumaa leveä
-
juha / omega
- 'Kadett'

- Viesti:
Levikepaloja
juuri tilasin 40mm per akseli omaan omegaan mutta tuli pieniongelma motarin ns.pitkissä töyssyissä, otti renkaat takana kiinni lokariin joten nyt vaihdoin sinne 20mm per akseli palat taakse. En ainakaan vielä ole huomannu mitään ravistelua/vetelyä.
juuri tilasin 40mm per akseli omaan omegaan mutta tuli pieniongelma motarin ns.pitkissä töyssyissä, otti renkaat takana kiinni lokariin joten nyt vaihdoin sinne 20mm per akseli palat taakse. En ainakaan vielä ole huomannu mitään ravistelua/vetelyä.
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
TUV hyväksytyt palat on esim saksassa lailliset.
Suomessa ei pyörän navan ja vanteen väliin saa asentaa mitään. (paitsi tietysti jarrulevy..)
Poikkeuksena pala jonka vanteen valmistaja on tarkoittanut käytettäväksi kyseisen vanteen kanssa kyseisessä automallissa. Tästä pitää olla dokumentti, jos meinaa tätä sierainaukkoa hyväksikäyttää.
Suomessa ei pyörän navan ja vanteen väliin saa asentaa mitään. (paitsi tietysti jarrulevy..)
Poikkeuksena pala jonka vanteen valmistaja on tarkoittanut käytettäväksi kyseisen vanteen kanssa kyseisessä automallissa. Tästä pitää olla dokumentti, jos meinaa tätä sierainaukkoa hyväksikäyttää.