spacerit?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
juha / omega
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

spacerit?

Viesti Kirjoittaja juha / omega »

Mulla on B omegassa 18 tuuman vanteet ja et on 42 eli auto hieman typerän näköinen!! Nyt olen ajatellut laittaa spacerit ainakin taakse. Tiedän että ne on laittomat, mutta laitan silti 8). Minkä levyiset spacerit voin laittaa, onko teillä kokemuksia? Renkaina on 225/40 18 ja vanne 8 tuumaa leveä
automaatti sen kuuluu olla...
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

no laske mille ET:lle haluiat 1mm=1 ET-"piste"
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
T.J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Re: spacerit?

Viesti Kirjoittaja T.J »

juha / omega kirjoitti:Mulla on B omegassa 18 tuuman vanteet ja et on 42 eli auto hieman typerän näköinen!! Nyt olen ajatellut laittaa spacerit ainakin taakse. Tiedän että ne on laittomat, mutta laitan silti 8). Minkä levyiset spacerit voin laittaa, onko teillä kokemuksia? Renkaina on 225/40 18 ja vanne 8 tuumaa leveä
Ei ne kaikki levikepalat laittomia ole.
juha / omega
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juha / omega »

Onko jollakin käytössä spacerit, ovatko huonot tai onko ihan ok laittaa??
automaatti sen kuuluu olla...
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

mulla on et 40 8" ja takana 15mm spacerit ja edesä 10mm eli et:t 30 ja 25 noilla. helppo laittaa, ei ravista. Kalliithan ne oli, kun en mitään itse sorvattuja alkanut laittamaan, eibach taitaa olla merkki. pidemmät pultit joutuu laittamaan.
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
jopi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jopi »

Levikepaloja

juuri tilasin 40mm per akseli omaan omegaan mutta tuli pieniongelma motarin ns.pitkissä töyssyissä, otti renkaat takana kiinni lokariin joten nyt vaihdoin sinne 20mm per akseli palat taakse. En ainakaan vielä ole huomannu mitään ravistelua/vetelyä.
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
Jarzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarzki »

Tuolla autovaruste.netin sivulla luki että noi levikepalat on TÜV-hyväksyttäjä joten tarkottaako se sitä, että noi on jossain keski-euroopassa lailliset?
mr
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mr »

TUV hyväksytyt palat on esim saksassa lailliset.
Suomessa ei pyörän navan ja vanteen väliin saa asentaa mitään. (paitsi tietysti jarrulevy..)
Poikkeuksena pala jonka vanteen valmistaja on tarkoittanut käytettäväksi kyseisen vanteen kanssa kyseisessä automallissa. Tästä pitää olla dokumentti, jos meinaa tätä sierainaukkoa hyväksikäyttää.
Vastaa Viestiin