G astran ikkunat metelöi!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
G Caravan
'Kapitän'
'Kapitän'

G astran ikkunat metelöi!

Viesti Kirjoittaja G Caravan »

Eli astran ikkunat pitää aivan sietämätöntä ulinaa, kun avaa tai pistää kiinni, enkä ole löytänyt mitään delitystä... kesä ku tuli niin alko.
Kellään tietoa tai neuvoa antaa.. dänks!
Look at MY opel now!
Astrax Sport
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astrax Sport »

Joo mulla on ihan sama juttu...kuskinpuolen ikkunassa. En tiedä autaisko jos pyhkis tai pesis listat jollain???

Ilkeä vika :(
*Astra H Sedan -08*
Jiik
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jiik »

Mulla voihkii kans noi glasit, natiseekos teillä kuskinpenkki? :lol:
pine
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pine »

Penkit natisee..ikkuna ei vielä vingu, oon odottanut kiska aloittaa..Silikonisuihkutusta pitkin oven sisäkaluja auttoi joskus kaverin autossa. Entäs penkki?
Nahetsu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Nahetsu »

Joo penkki natisee kiitettävästi. Kai sinne täytyy yrittää laittaa jotain kostuketta. Ikkuna on kyl ihan hiljanen(toistaiseksi)
Opel Meriva OPC
Opel Corsa B
Opel Zafira MetroSport (Sold)
Opel Astra G Sport Caravan (R.I.P)
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Itellä tossa vectra-B:ssä ei natise penkki, vaan se turvavyönlukon vaijerin suojamuovi. Eli se muovi juttu siinä lukon alla. Luulin aluksi että penkki natisee, mutta huomasin sitten kerran kun ajoin lyhyen pätkän ilman vöitä, että nyt ei natissut töyssyssä. Kokeilin sitten vermon parkkiksella (kuin reikäjuusto) ilman vöitä sekä vöiden kanssa ja vika löyty. Helpoin tapa testata tämä, on ottaa kiinni siitä lukosta ja taivutella sitä.
Tarkistamisen arvoinen asia...
g-astra
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja g-astra »

Sama homma täällä g-astrassa, kuskin puolen ikkuna vinkuu viimesen alakolmanneksen matkalla. Ajattelin kokeilla tuota silikonipruiskautusta.. vai mites ihan pari tippaa jotain teflonöljyä...?
Astrakki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Astrakki »

g-astra kirjoitti:Sama homma täällä g-astrassa, kuskin puolen ikkuna vinkuu viimesen alakolmanneksen matkalla. Ajattelin kokeilla tuota silikonipruiskautusta.. vai mites ihan pari tippaa jotain teflonöljyä...?
Täsmälleen sama ilmiö mun G-farkussa: kuskin ikkuna ulvoo loppuvaiheessa. Ilmoitelkaa, millä konsteilla pääsette metelistä eroon. Pinen temppua täytyy vissiin kokeilla, josko tuo auttaisi...
---
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

No samahan se on täälläkin. Tosin mulla se on tuo apparinpuolen ikkuna joka vikisee.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Astrax Sport
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astrax Sport »

Astra dti kirjoitti:Mulla voihkii kans noi glasit, natiseekos teillä kuskinpenkki? :lol:
:D :lol: Joo penkki natisee kans mulla... aika ärsyttävää, joutuu aina laittaa stereoista volumea lisää -(z)-

Ps. vaikuttais ihan tyyppivioilta :)
*Astra H Sedan -08*
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

Ps. vaikuttais ihan tyyppivioilta :)
Hmm mitenköhän joku joskus sen sanoi. "Jos vika esiintyy vain muutamassa autossa se on vika. Jos taas useassa se on ominaisuus" Joku joskus täällä noin osuvasti totesi.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Ikkunat vikisee, penkit ei. Tiivisteiden pesu ei auttanut, sellanen kuminhoitopuikko hieman. Älkää ruiskiko silikoonia, siitä ei tule kuin itku, tai turha ainakaan ihmetellä auton ruostumista sen jälkeen.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

Jos se ulina alkoi, kun kesä tuli, niin olisko voinu tiiviste(et) rikkoontua talven jäljiltä..kun ollut ovi jäässä, ja rempastu auki, jos on vaurioitunut..ja siksi vinkuu?

ps: Villi veikkaus :roll:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
G Caravan
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja G Caravan »

Ei kai se oven tiivisteestä ole kiinni ikkunan volina.. ja sisätilän lämppäri kun on niin ei jäädy koskaan ovet..
Penkki ääntää myös, mutta korjaantuu volumen lisäämisellä raadiosta.
Viimeinen kolmannes se on mullakin missä ikkuna huutaa..
Oli yöllä satanut vettä, niin oli äänetön kunnes kuivasi, mutta jopa taas ääni palasi!!
Ei passaa aukoa ku puoleenväliin ku ei mikään tunnu tepsivän..
Jos vain jollakin temppu millä korjaantuu niin ilmoita IHMEESSÄ!!
Look at MY opel now!
KL
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja KL »

Itselläni on Astra H wagon(-05) ja sama ilmiö minulla, eli kuskinpuoleinen ikkuna narisee kun laitan ikkunan kiinni ja sitten ajossa natisee aika-ajoin kun ikkuna on kiinni.
Pelkääjänpuolen ikkunassa ei ole tätä ongelmaa mutta alkavaa natinaa havaittu siinäkin. Täytynee kysyä josko takuuseen vaihtaisivat tiivisteet. Ärsyttävä piirre tuo natina! :evil:
Astra Wagon Enjoy 1.6 Twinport -05 >> Astra Wagon Enjoy Comfort -08 1.6 Easytronic
Vastaa Viestiin