Astra f:n koelaudan maalaus?
Astra f:n koelaudan maalaus?
Koitin searchiakin mutta ei tuntunut löytyvän oikein. Eli onko mahdollista saada kovin hyvää jälkeä kilikalipullomaaleilla, kun tuo pinta on tommosta vähän niinkuin nahkaa? tarkoitus ois maalata joko mustaksi, tai hopeaksi 
-
Osku
Vinyylille tarkoitettua maalia on ainakin olemassa, itse maalasin semmosella (mustalla) aurinko lipat astran (-92) sisältä katosta.
Mutta siitä en tiedä käykö se nahkaiseen kojelautaan, mutta ei sitä ainakaan kannata pakkelilla käydä tasottamaa, ei varmasti pysy jos pehmeä/joustava pinta!!!
Noi aurinkolipat jäi samanlaiseksi maalauksen jälkeen kuin sitä ennen - elikkä hieman epätasainen pinta, ja hyvin on pysynyt maali, vaikka se pinta onkin tosi pehmeä.
Mutta siitä en tiedä käykö se nahkaiseen kojelautaan, mutta ei sitä ainakaan kannata pakkelilla käydä tasottamaa, ei varmasti pysy jos pehmeä/joustava pinta!!!
Noi aurinkolipat jäi samanlaiseksi maalauksen jälkeen kuin sitä ennen - elikkä hieman epätasainen pinta, ja hyvin on pysynyt maali, vaikka se pinta onkin tosi pehmeä.
Joo, ei siihen ainakaan mitään kittiä kannata edes yrittää...ei varmasti pysy!! Eikä kannata yrittää tasoittaa sitä kuvioo. Jos minä tekisin niin huolellinen putsaus, esim. rasvan ja silikonin poisto-liuottimella pyyhkisin kunnolla, ja sitten esim. ruiskuttais jonku primerin(tartunta-aineen), ja sitten maali missä on joustoainetta vähän seassa. Tiedä sitten pysyiskö vieläkään maali, kun on niin joustavaa materiaalia...
Jos pitää olla spraymaali niin Foliatec:n valmistamaa sisustus maalia kannattaa esim. kokeilla. Pitäis sisältää joustoaineen ja tartunta-aineen, niin olen kuullut, ja itsekkin maalannut sisustan osia tuolla mutta osat ovat olleet kovaa muovia.
Mut, eiköhän se siitä.
Jos pitää olla spraymaali niin Foliatec:n valmistamaa sisustus maalia kannattaa esim. kokeilla. Pitäis sisältää joustoaineen ja tartunta-aineen, niin olen kuullut, ja itsekkin maalannut sisustan osia tuolla mutta osat ovat olleet kovaa muovia.
Mut, eiköhän se siitä.
-
Osku
Kehuttakoon nyt vielä: Tohon vinyylimaaliin mie oon ollu todella tyytyväinen...en muista merkkiä
Ja on hyvin kestäny käyttöä/kulutusta.
Maalasin muuteksee tavallisella spray-mustalla tuon katon (kangasta) sisäpuoleltä -> oli liian valoisaa auton sisällä!
Hitto kun se kangas imi sitä maalia ihan "tajuttomasti", jotai 4-5 purkkia - se on vissii sen verran huokoista materiaalia...
Maalasin muuteksee tavallisella spray-mustalla tuon katon (kangasta) sisäpuoleltä -> oli liian valoisaa auton sisällä!
Hitto kun se kangas imi sitä maalia ihan "tajuttomasti", jotai 4-5 purkkia - se on vissii sen verran huokoista materiaalia...
-
kantti_GSI
- 'Admiral'