Astra f:n koelaudan maalaus?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Jortunar
'Admiral'
'Admiral'

Astra f:n koelaudan maalaus?

Viesti Kirjoittaja Jortunar »

Koitin searchiakin mutta ei tuntunut löytyvän oikein. Eli onko mahdollista saada kovin hyvää jälkeä kilikalipullomaaleilla, kun tuo pinta on tommosta vähän niinkuin nahkaa? tarkoitus ois maalata joko mustaksi, tai hopeaksi :o
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Pysyykö mikään maali noin pehmeässä alustassa?

Ei siihen tasaista pintaa saa, jos ei pohjakaan ole tasainen,
Tulee enemmän tai vähemmän kihara.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
wiquel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wiquel »

Riittääkös tuohon tasoitukseen paukkupullossa myytävä pakkeli, vai pitääkö tasoittaa jotenkin muuten?
Jortunar
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jortunar »

Joo itteä kans vähän tuo mietityttää että ei varmaan hyvää jälkeä kovin helposti saa. Pitänee jättää väliin :roll: Jostain oon kuitenkin kuullut että jotain nahkalle tms. tarkotettuja maalejakin olis olemassa..? :o
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

Vinyylille tarkoitettua maalia on ainakin olemassa, itse maalasin semmosella (mustalla) aurinko lipat astran (-92) sisältä katosta.
Mutta siitä en tiedä käykö se nahkaiseen kojelautaan, mutta ei sitä ainakaan kannata pakkelilla käydä tasottamaa, ei varmasti pysy jos pehmeä/joustava pinta!!!
Noi aurinkolipat jäi samanlaiseksi maalauksen jälkeen kuin sitä ennen - elikkä hieman epätasainen pinta, ja hyvin on pysynyt maali, vaikka se pinta onkin tosi pehmeä.
F-Opelix
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja F-Opelix »

Joo, ei siihen ainakaan mitään kittiä kannata edes yrittää...ei varmasti pysy!! Eikä kannata yrittää tasoittaa sitä kuvioo. Jos minä tekisin niin huolellinen putsaus, esim. rasvan ja silikonin poisto-liuottimella pyyhkisin kunnolla, ja sitten esim. ruiskuttais jonku primerin(tartunta-aineen), ja sitten maali missä on joustoainetta vähän seassa. Tiedä sitten pysyiskö vieläkään maali, kun on niin joustavaa materiaalia... :-?
Jos pitää olla spraymaali niin Foliatec:n valmistamaa sisustus maalia kannattaa esim. kokeilla. Pitäis sisältää joustoaineen ja tartunta-aineen, niin olen kuullut, ja itsekkin maalannut sisustan osia tuolla mutta osat ovat olleet kovaa muovia.
Mut, eiköhän se siitä. :)
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

Kehuttakoon nyt vielä: Tohon vinyylimaaliin mie oon ollu todella tyytyväinen...en muista merkkiä :( Ja on hyvin kestäny käyttöä/kulutusta.

Maalasin muuteksee tavallisella spray-mustalla tuon katon (kangasta) sisäpuoleltä -> oli liian valoisaa auton sisällä! :D
Hitto kun se kangas imi sitä maalia ihan "tajuttomasti", jotai 4-5 purkkia - se on vissii sen verran huokoista materiaalia...
kantti_GSI
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kantti_GSI »

joo kyl on kaverin audinkin kojelauta maalattu ja hyvin pysyy kuvia voi kattoo uusimmasta gti:stä se on se kaikkien aikojen ykköseks äänestetty rotisko :wink:
Kadett GSI 2.0 16V
Vastaa Viestiin