A-vectra sammuilee taas!!

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
mige
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mige »

Vika löytyi!? Eli eli.. Kokeilin eilen tota vapaavirtaus suodinta ja se hohti aivan tulikuumana konetilassa, lämmintä auringossa vissii joku 30 astetta täälläpäin ollut nyt lähipäivät. Otin tommosta letkua metrin pätkän ja viritin vaparin pihalle sen avulla. Eipä sammunut enää ja kävi tyhjäkäyntiä normaalisti. Tänään (ulkona 13 astetta/viileää) ei sammunut liikenteessä kertaakaan! Nyt sanon että wittuun nuo koteloimattomat vaparit! Nyt pitää sillä letkulla virittää sitä suodinta lähemmäksi puskuria ja tehdä pleksistä suoja, ettei ime enää konetilan ilmaa vapari! Ja katsella sitten miten käyttäytyy... :o

E: Joopajoo, paska hyyty kesken ajon tänään. -(z)-
esaville
'Agila'

Auto sammuu ja käynnistyy taas kuin palmun alta

Viesti Kirjoittaja esaville »

Itse olen epäillyt kanssa bensapumpun relettä, mutta en ole vaihtanut sitä. Saman tekee myös minulla. Toisessa foorumissa oli ohjeena Akunnapojen tarkka puhdistus ja Akun maadotusjohdon kummankin pään puhdistus. Oli kuulemma korjaantunut sillä.

Mula tekee tuon sammumisen aina lämpimällä ja kostealla säällä. Toivottavasti ei sammu korkeissa nopeuksissa. On muuten aika huono ohjata autoa sammuneena.....
Vastaa Viestiin