Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Joo se irtokierre on aika kätevä. Pitäs juu sujua ilman kannen vaihtoo mut kaveri käytti 2.0 ohc vetukkaansa korjaamolla ja ne oli jostain syystä ottanu kannen irti hommaa varten.
vetukka kirjoitti:Joo se irtokierre on aika kätevä. Pitäs juu sujua ilman kannen vaihtoo mut kaveri käytti 2.0 ohc vetukkaansa korjaamolla ja ne oli jostain syystä ottanu kannen irti hommaa varten.
vetukka kirjoitti:Ei ne siitä sen enempiä ottanu mitä lupasivat vaikka joutuivat kannen pois ottaan.
Mulla maksoi kierteen laitto muistaakseni n. 20ecua, paljos kaveris kärsi? Yritti ne mullekin sanoa, et tarttee kansi irrottaa, mut sanoin, et tunkekaa trasselia sinne palotilaan ku teette uuden kierteen ja puhaltakaa lopux paineilmalla puhtaax, jos siellä jotain sattus oleen.
joo siis todellakin jos joku tois mulle auton että korjaas toi kierre tulppaan ni ottasin kannen irti ihan vaan sen takia ettei tuu kaveri viikon päästä itkeen että hajos kone kun siellä oli jotaki paskaa... että joo...
ja kuitenki se kansiphvi maksaa hurjan paljon oisko se nyt 15 egee jopa...
Jos alumiinikanteen tekee uudet kierteet, niin se vähäinen määrä alusilppua ei haittaa siellä konepuolessa mitään, on sen verran ohutta ja pehmeetä tavaraa. Mulla makso tulpankierteen ehjäys muistaakseni 8,5e
Biltemasta sarja, jossa tuli kierretappi ja kierreholkkeja 4 kpl. Uudet kierteet vanhaan reikään ja sitten holkin pyöritys tulppaan kiinni. Sitten vaan tulppa paikalleen.