kestihän tuo jakopään remmi 90000km! Mutta kiristin puuttuu.
Eli vaihdoin v-loppuna a-veccuun vm-90
(rek 28.12.1990)jako remmin 90000 km jälkeen..Tai oikeastaan piti vaihtaa pelkästään termostaatti mutta joutui purkamaan jakopaan niin samalla vaihtoi remmin..Mutta heräsi yksi kysymys: Eikö
vm-90 vecculissa muuttunut remmin kiristys kesällä -90 kiristin-ja vesipumppu kiristykseksi??Mulla kun ei ollut kun pelkästään kiristin kiristys!!
(rek 28.12.1990)jako remmin 90000 km jälkeen..Tai oikeastaan piti vaihtaa pelkästään termostaatti mutta joutui purkamaan jakopaan niin samalla vaihtoi remmin..Mutta heräsi yksi kysymys: Eikö
vm-90 vecculissa muuttunut remmin kiristys kesällä -90 kiristin-ja vesipumppu kiristykseksi??Mulla kun ei ollut kun pelkästään kiristin kiristys!!
-
JoreTuning
- 'Admiral'

-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Termostaatti sijaitsee kekseliäästi hammashihna kotelon takana joten nokkapyörä on pakko ottaa pois jotta termarin kotelo ruuveihin pääsee käsiksi.
vm 8.-90 asti on jakopään kiristys vesipumpulla. Sitten tulee muistaakseni
vm-91 lähtien kiristin & vesipumppu kiristys ja vm-93 pelkkä kiristin kiristys! en ole ihan varma vuosimalleista mutta kirjan mukaan järjestys on ed. mainittu
vm 8.-90 asti on jakopään kiristys vesipumpulla. Sitten tulee muistaakseni
vm-91 lähtien kiristin & vesipumppu kiristys ja vm-93 pelkkä kiristin kiristys! en ole ihan varma vuosimalleista mutta kirjan mukaan järjestys on ed. mainittu
Siellähän se termari on hihnan takana jemmassa, mutta useamman kerran olen vaihtanut termostaatin irrottamatta edes hihnaa. Termostaattikotelon saa kyllä monissa koneissa ujutettua sieltä hihnan välistä eikä tarvitse purkaa muuta kuin avata hihnakotelo. Ehkä niissä sitten on eroja...
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B