sähköongelmia vectra b
-
astraali 1.8 16v sport
- 'Admiral'

sähköongelmia vectra b
eli ongelma on seuraavan lainen! elilen aivan yhtäkkiä hävisi vecculist mittari ja ne etupaneelis olevien nappien valot! ja sytty vilkkujen merkkivalo palamaan yhtäjaksoisesti. infonäytössä kuitenki palaa valot ja radio toimii normaalisti! ja kaikki muutkin valot toimivat normisti. sulakkeet katottu ei palaneita. akusta otin kengät irti ei auttanu. aina ku känntää virrat päälle tai valot valokatkasiasta ni vilkun merkkivalo syttyy ja jää palamaan. sammuu vasta ku virrat pois, katkasiasta valot pois ja ku sisävalo ja ovienvalot sammuu ni samalla häviää vilkun merkkivalo, mut mittarivalot ei oo välähtänykkään eilisen jälkee
mikä avuks???
Omega 2.5 dt -00 caravan
-
astraali 1.8 16v sport
- 'Admiral'

Se on helppo purkaa.
Molemmilta puolilta mittaristoa ne tuloilmanohjausritilät pois. Samoten ajovalokatkaisija pois. Ratin takaa ne muovit pyyhkijän ja vilkunviiksen ympäriltä pois.
Näiden takaa paljastuu ruuvit, joilla itse mittaristo on kiinni, muistaakseni 4 tai 6 kpl. Monitoiminäytön johdon otat irti, on sellainen pikaliitin. Itse mittaristo on takaosastaan kiinni pistokkeessa, mutta irtoaa siitä, kun varovasti vetää mittaristoa rattia kohti.
Noiden vaiheiden jälkeen pitäs olla mittaristo käsissä.
Molemmilta puolilta mittaristoa ne tuloilmanohjausritilät pois. Samoten ajovalokatkaisija pois. Ratin takaa ne muovit pyyhkijän ja vilkunviiksen ympäriltä pois.
Näiden takaa paljastuu ruuvit, joilla itse mittaristo on kiinni, muistaakseni 4 tai 6 kpl. Monitoiminäytön johdon otat irti, on sellainen pikaliitin. Itse mittaristo on takaosastaan kiinni pistokkeessa, mutta irtoaa siitä, kun varovasti vetää mittaristoa rattia kohti.
Noiden vaiheiden jälkeen pitäs olla mittaristo käsissä.
-
astraali 1.8 16v sport
- 'Admiral'