Bensavalo???

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Janis77
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Janis77 »

Eli onko vm-96, 1.6 vectrassa bensavaloa?
huomasin että mittaristossa sellainen on mutta en ole sitä ainakaan vielä saanut palamaan vaikka välillä olen mielestäni ajanut aika loppuun ton bensan.
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Ettei sulla ois palanu se varotus valo?
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

On 2004-08-22 11:21, Janis77 wrote:
Eli onko vm-96, 1.6 vectrassa bensavaloa?
huomasin että mittaristossa sellainen on mutta en ole sitä ainakaan vielä saanut palamaan vaikka välillä olen mielestäni ajanut aika loppuun ton bensan.
Itse olen ihmetellyt samaa asiaa. Kertaakaan se bensavalo ei ole syttynyt vaikka mittarin neula onkin ollut todella alhaalla....
Koso
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Koso »

ei kuulemma ole :sad: itellä oli sama ongelma.
länsiautolla sanoivat että tässä mallissa ei oo bensavaloo ollenkaa.
Opel Vectra B 1.6i 16v
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

Olkaa onnellisia, ettei teillä sitä ole. Omassa g-astrassa se bensavalo vilkuttelee jos ihan ilokseen ja kun bensavalo alkaa palamaan niin vielä voi ajaa noin 200km... eli mä voin myydä teille ton bensavalon :smile:
Irmscher DTM Edition Coupe -03
MAA
'Kadett'
'Kadett'

Vielä bensavalosta

Viesti Kirjoittaja MAA »

Vanha aihe mutta jatketaan...

Olin itsekin miettinyt, miksi bensavalo ei toimi (Vectra -97 1.8 GL). Mittariston irroitettuani huomasin, ettei siinä paikalla ole polttimoa eikä jälkien perusteella ole ollutkaan. Laitoin siihen lampun mutta sepä palaa koko ajan vaikka bensaa onkin reilusti. On varmaan uskottava, että koko toiminto puuttuu.
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Omenalimu kirjoitti:Olkaa onnellisia, ettei teillä sitä ole. Omassa g-astrassa se bensavalo vilkuttelee jos ihan ilokseen ja kun bensavalo alkaa palamaan niin vielä voi ajaa noin 200km... eli mä voin myydä teille ton bensavalon :smile:
Mulla alkaa Vectrassa vilkahtelemaan bensavalo, kun toimintasäde tippuu alle 100km. Yhtäjaksoisesti alkaa palamaan, kun toimintasädettä on jäljellä 65-80km.
On muuten harvinaisen tarkka tuo ajotietokoneen "Range" -toiminto. Kerran oli toimintasädettä jäljellä enää 5km, kun ajoin tankkaamaan. Bensamittari ihan tapissa. Reilu 58L meni polttoainetta 60L tankkiin. :)
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

Muutaman eri vekun kohdalla tutkinu asiaa. Eli ainakaan ei GL:issä ole. Itellä alkuperänen mittaristo oli kiinni ja ei toiminu. Sitten laitoin varvikellollisen mittarin niin johan alko toimimaan. Ja sama kaverin b-vekussa, GL, ei varvia, ei bensavaloa. Tosiaan "vika" korjaantu omassa mittariston vaihdolla.
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Vastaa Viestiin