löytyykö c kadetteja isomman koneen luvilla enää mistään?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
stanger
'Kadett'
'Kadett'

löytyykö c kadetteja isomman koneen luvilla enää mistään?

Viesti Kirjoittaja stanger »

niin....sellanen kysymys tässä on mielessä kytenyt jo jonkin aikaa...
aikoinaan tuli omistettua yks cee kapseli,ja siitä jäi jotenkin sellanen "palo" että joskus ois kiva saada c kadetti esim. 2.0papereilla.....
mitähän tuommoiset maksaa nykyään?? onko 1.2:sesta mahdollista tehdä 2.0 noin niinku lain puitteissa??
ex- Opel Kadett C
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Voi jeesus! Taasko tätä kysytään. Katoppa tuolta Moottorit ja Voimansiirto alueelta lisätietoa ja käytä hakua.

Niin ja C-Kassua on tehty 20E koneella...
Jacob
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jacob »

Lazi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Lazi »

Pystyy tekemään vielä tänäpäivänäkin niin että prosentit jää alle kanta-autotarkastuksen rajan(35%). Etuakselia ei tarvitse vaihtaa, riittää kun hitsaa sitä vähän.
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Lazi kirjoitti:Pystyy tekemään vielä tänäpäivänäkin niin että prosentit jää alle kanta-autotarkastuksen rajan(35%). Etuakselia ei tarvitse vaihtaa, riittää kun hitsaa sitä vähän.
juuri noin se onnistuis,mutta...se joka löytää tuon (luotettavan)kuvan noista lisävahvikkeista,eli käytännössä räjäytyskuvan isosta palkista, on tosi kurko äijä :D .ottaako joku haasteen vastaan,itse en ole ainakaan onnistunut sitä löytämään mistään...ja voin sanoa että on tullut TODELLAKIN etsittyä.
Todennäköisesti väärässä.
stanger
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja stanger »

juho m-p kirjoitti:

Voi jeesus! Taasko tätä kysytään. Katoppa tuolta Moottorit ja Voimansiirto alueelta lisätietoa ja käytä hakua.

Niin ja C-Kassua on tehty 20E koneella..

Otappa sinä jeesus ihan rauhallisesti. :wink: varmaan huomaat tuosta mun kirjoitettujen viestien määrästä,että en ole täällä forumilla liiemmin seikkaillut.....joten luonnollisesti en voi tietää mistä täällä on puhe.....ja ensinnäkään en osaa edes käyttää koko foorumia kovin sujuvasti :oops:
Tuo on kyllä oiva tapa karkoittaa kaikki tuoreet jäsenet helvettiin täältä,kun käydään heti "mossaamaan" :-? (äläkä nyt vedä mitään hernettä isompaa nenääs) :wink:
ja tiedän että kaakelia on saanut ainakin coupena 2.0l koneella,mutta löydäppä nyt sitten tuollainen tolkun hintaan jostain :o

jacob!
Olen katsellut tuota sunkin autoo..... aivan mahtava peli!
tosin olen ajatellut että löytäs sellasen projektikuntoisen--->eli huokean harrastelun kohteen......enkä nyt tarkoita sitä että toi sun yksilös ois kallis.....onhan se ilmeiseti kunnolla rakennettu ja harvinainen.....itse etsin vain halvempaa projektia
ex- Opel Kadett C
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

No ei mitään herneitä eikä millään pahalla sulle, eihän näistä kaikki voi tietääkään, mutta asiaa vain kysytään kerran viikossa... Kannattaa aina vähän selailla vanhoja viestejä, ennen kuin kysyy...
Jacob
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jacob »

Stranger -> Ei todellakaan ole mun kadetti... Oliskin!!! ja jos rahaa olis ni ostaisin kyllä, mut ku ei ole ni ei ole... Pistin ihan vaan varmuuden vuoksi esille, jos et kyseistä yksilöä olisi huomannut.
Vastaa Viestiin