löytyykö c kadetteja isomman koneen luvilla enää mistään?
löytyykö c kadetteja isomman koneen luvilla enää mistään?
niin....sellanen kysymys tässä on mielessä kytenyt jo jonkin aikaa...
aikoinaan tuli omistettua yks cee kapseli,ja siitä jäi jotenkin sellanen "palo" että joskus ois kiva saada c kadetti esim. 2.0papereilla.....
mitähän tuommoiset maksaa nykyään?? onko 1.2:sesta mahdollista tehdä 2.0 noin niinku lain puitteissa??
aikoinaan tuli omistettua yks cee kapseli,ja siitä jäi jotenkin sellanen "palo" että joskus ois kiva saada c kadetti esim. 2.0papereilla.....
mitähän tuommoiset maksaa nykyään?? onko 1.2:sesta mahdollista tehdä 2.0 noin niinku lain puitteissa??
ex- Opel Kadett C
juuri noin se onnistuis,mutta...se joka löytää tuon (luotettavan)kuvan noista lisävahvikkeista,eli käytännössä räjäytyskuvan isosta palkista, on tosi kurko äijäLazi kirjoitti:Pystyy tekemään vielä tänäpäivänäkin niin että prosentit jää alle kanta-autotarkastuksen rajan(35%). Etuakselia ei tarvitse vaihtaa, riittää kun hitsaa sitä vähän.
Todennäköisesti väärässä.
juho m-p kirjoitti:
Voi jeesus! Taasko tätä kysytään. Katoppa tuolta Moottorit ja Voimansiirto alueelta lisätietoa ja käytä hakua.
Niin ja C-Kassua on tehty 20E koneella..
Otappa sinä jeesus ihan rauhallisesti.
varmaan huomaat tuosta mun kirjoitettujen viestien määrästä,että en ole täällä forumilla liiemmin seikkaillut.....joten luonnollisesti en voi tietää mistä täällä on puhe.....ja ensinnäkään en osaa edes käyttää koko foorumia kovin sujuvasti
Tuo on kyllä oiva tapa karkoittaa kaikki tuoreet jäsenet helvettiin täältä,kun käydään heti "mossaamaan"
(äläkä nyt vedä mitään hernettä isompaa nenääs)
ja tiedän että kaakelia on saanut ainakin coupena 2.0l koneella,mutta löydäppä nyt sitten tuollainen tolkun hintaan jostain
jacob!
Olen katsellut tuota sunkin autoo..... aivan mahtava peli!
tosin olen ajatellut että löytäs sellasen projektikuntoisen--->eli huokean harrastelun kohteen......enkä nyt tarkoita sitä että toi sun yksilös ois kallis.....onhan se ilmeiseti kunnolla rakennettu ja harvinainen.....itse etsin vain halvempaa projektia
Voi jeesus! Taasko tätä kysytään. Katoppa tuolta Moottorit ja Voimansiirto alueelta lisätietoa ja käytä hakua.
Niin ja C-Kassua on tehty 20E koneella..
Otappa sinä jeesus ihan rauhallisesti.
Tuo on kyllä oiva tapa karkoittaa kaikki tuoreet jäsenet helvettiin täältä,kun käydään heti "mossaamaan"
ja tiedän että kaakelia on saanut ainakin coupena 2.0l koneella,mutta löydäppä nyt sitten tuollainen tolkun hintaan jostain
jacob!
Olen katsellut tuota sunkin autoo..... aivan mahtava peli!
tosin olen ajatellut että löytäs sellasen projektikuntoisen--->eli huokean harrastelun kohteen......enkä nyt tarkoita sitä että toi sun yksilös ois kallis.....onhan se ilmeiseti kunnolla rakennettu ja harvinainen.....itse etsin vain halvempaa projektia
ex- Opel Kadett C