2.0 b-vectra käy kolmella.
-
_palomaki_
- 'Kadett'

2.0 b-vectra käy kolmella.
2.0 16v ecotecistä meni nelosen tulpan johto poikki.. uudet johdot paikallee käy silti kolmella.. mitään vika muistissa ei mitää.. oisiko vika sytytysboxissa?
Re: 2.0 b-vectra käy kolmella.
Mun vanhassa Vectrassa kävi samanlailla. Vaihda myös se nelosen tulppa!_palomaki_ kirjoitti:2.0 16v ecotecistä meni nelosen tulpan johto poikki.. uudet johdot paikallee käy silti kolmella.. mitään vika muistissa ei mitää.. oisiko vika sytytysboxissa?
eikös tuo kävis 2 vaan jos puola olis pimee? kun näissähää o yhistetty 1 & 3 ja 2 & 4 puolat, vai mites se olikaa?jamboy kirjoitti:Mun vanhassa Vectrassa kävi samanlailla. Vaihda myös se nelosen tulppa!_palomaki_ kirjoitti:2.0 16v ecotecistä meni nelosen tulpan johto poikki.. uudet johdot paikallee käy silti kolmella.. mitään vika muistissa ei mitää.. oisiko vika sytytysboxissa?Mulla tosiaan poltti kanssa nelosen johdon poikki ja samalla tulpan pimeäksi. Jos ei auta, niin sitten melkeimpä puolajakaja vaihtoon.
-
_palomaki_
- 'Kadett'

Taitaa vaatia veikeän kampiakselin ja sytytysjärjestyksenMiro.Simounen kirjoitti: eikös tuo kävis 2 vaan jos puola olis pimee? kun näissähää o yhistetty 1 & 3 ja 2 & 4 puolat, vai mites se olikaa?
Siis 1-4 ja 2-3 ovat parit (parien männät samaan aikanaan ylhänä).
j.h