2.0 b-vectra käy kolmella.

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
_palomaki_
'Kadett'
'Kadett'

2.0 b-vectra käy kolmella.

Viesti Kirjoittaja _palomaki_ »

2.0 16v ecotecistä meni nelosen tulpan johto poikki.. uudet johdot paikallee käy silti kolmella.. mitään vika muistissa ei mitää.. oisiko vika sytytysboxissa?
phouk2000
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja phouk2000 »

Tuleekos nelosen johtoon virtaa?
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: 2.0 b-vectra käy kolmella.

Viesti Kirjoittaja Janne M »

_palomaki_ kirjoitti:2.0 16v ecotecistä meni nelosen tulpan johto poikki.. uudet johdot paikallee käy silti kolmella.. mitään vika muistissa ei mitää.. oisiko vika sytytysboxissa?
Mun vanhassa Vectrassa kävi samanlailla. Vaihda myös se nelosen tulppa! ;) Mulla tosiaan poltti kanssa nelosen johdon poikki ja samalla tulpan pimeäksi. Jos ei auta, niin sitten melkeimpä puolajakaja vaihtoon.

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

jamboy kirjoitti:
_palomaki_ kirjoitti:2.0 16v ecotecistä meni nelosen tulpan johto poikki.. uudet johdot paikallee käy silti kolmella.. mitään vika muistissa ei mitää.. oisiko vika sytytysboxissa?
Mun vanhassa Vectrassa kävi samanlailla. Vaihda myös se nelosen tulppa! ;) Mulla tosiaan poltti kanssa nelosen johdon poikki ja samalla tulpan pimeäksi. Jos ei auta, niin sitten melkeimpä puolajakaja vaihtoon.
eikös tuo kävis 2 vaan jos puola olis pimee? kun näissähää o yhistetty 1 & 3 ja 2 & 4 puolat, vai mites se olikaa?
_palomaki_
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja _palomaki_ »

siihe ostettii kahet tulpat ennen ja jälkee johdon vaihdon muistaakseni... pitää koittaa vielä pyöritella niitä tulppia... ja se käy kolmella ei kahella...
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

Miro.Simounen kirjoitti: eikös tuo kävis 2 vaan jos puola olis pimee? kun näissähää o yhistetty 1 & 3 ja 2 & 4 puolat, vai mites se olikaa?
Taitaa vaatia veikeän kampiakselin ja sytytysjärjestyksen :-).

Siis 1-4 ja 2-3 ovat parit (parien männät samaan aikanaan ylhänä).

j.h
Jarno.v
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarno.v »

Onko se puolan tulpanjohtoliitos kuinka pahasti sulanut, tuppaa kärsimään kun johto on poikki..
Mittaa vaikka ykkösen ja nelosen tulpanjohtoliittimistä vastus, sitä ei saa olla yhtään.
Vastaa Viestiin