Tietäskö joku missä voisi olla vikaa kun Vekku sammuu joskus tyhjäkäynnillä, eli siis jos olen esim. menossa liikennevaloihin ja nostan jalan kaasulta kierrokset laskevat ja kone sammuu (voi olla että tyhjäkäynti "huopaa" edestakas n. 500-1000 välillä jonkin verran) Lähtee kyllä heti käyntiin joko vaihteella jos kerkiää tai sitten avaimesta. Olen huomannut, että vika ilmenee ainoastaan kun on kostea ilma esim. sohjoinen tie. Ostin auton vasta kuukausi sitten joten en tiedä miten se vesisateella käyttäytyy.
<font size=-1>[ This Message was edited by: henryke on 2002-12-18 01:13 ]</font>
Vectra B 2.0 sport -99 tyhjäkäynti ongelma
Kuulostaa tyhjäkäynnin askelmoottorilta.
Sen tehtävänä on säätää tyhjäkäyntiä mutta likaannuttuaan ei oikein hoida tehtäväänsä.
Jotkut ovat noita availleet ja itse putsailleetkin. En tiedä mimmosella menestyksellä. Linkki ohjeisiin oli joskus täällä forumissakin.
Tyyppivika, joten tietävät huollossa mistä on kyse. Ei näy muuten vikakoodeissa.
Pari vuotta sitten kustansi vaihtoineen Turun Autohallissa n. 200 Eur.
Sen tehtävänä on säätää tyhjäkäyntiä mutta likaannuttuaan ei oikein hoida tehtäväänsä.
Jotkut ovat noita availleet ja itse putsailleetkin. En tiedä mimmosella menestyksellä. Linkki ohjeisiin oli joskus täällä forumissakin.
Tyyppivika, joten tietävät huollossa mistä on kyse. Ei näy muuten vikakoodeissa.
Pari vuotta sitten kustansi vaihtoineen Turun Autohallissa n. 200 Eur.
Jees, itsellä sama ongelma. Hiljattain ostin samanlaisen potkulaudan.Tyhjäkäyntimoottori helppo puhdistaa ja ainakin mulla parani hieman mutta kokonaan ongelma ei poistunut. Ohjeet löytyy http://www.stepmotor.teamkorhonen.com/
Tämä lukuisten muiden ongelmien lisäksi
Toivottavasti sulla on parempi yksilö.
Tämä lukuisten muiden ongelmien lisäksi
-
JamoGSI16v
- 'Kadett'