Opel merkit?
-
vEctrA bEE
- 'Senator'

Eihän voi olla muuta kuin ylpeä, kun opelia saa ajaa!ekto kirjoitti:Pohdin kyllä kun huomasin sen olevan muotia, mutta päätin sitten jättää kun ajattelin asiaa edemmäs.
Olen kyllä ihan tyytyväinen ja ehkä hieman ylpeä kun saan ajaa tota Vectraa
Itse otin mallimerkinnät sun muut pois, jätin vain sen logon! Ärsytti kun kaiken maailman teinit tuli "viivalle" datsuneillaan!
Zafira -06
Oon huomannu, että toi 2.0L ei paljoa ketään kiinnosta. Ainostaan jotku 1.8L turbo farkut on ehkä eniten lähössä viivalle ja suurin osa tuppaa jäämään. Näitä viivatilanteita muutenkin on enintään 1/viikossa.
Ite oon aatellu sen silleen, että ne autot josta poistetaan litramäärät on yleensä niitä joissa se luku ei ole kovin iso. En näkisi muuta syytä poistaa, paitsi tietenkin jos jengi pukkaa koko ajan viivalle...
Ite oon aatellu sen silleen, että ne autot josta poistetaan litramäärät on yleensä niitä joissa se luku ei ole kovin iso. En näkisi muuta syytä poistaa, paitsi tietenkin jos jengi pukkaa koko ajan viivalle...
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

ekto kirjoitti: Ite oon aatellu sen silleen, että ne autot josta poistetaan litramäärät on yleensä niitä joissa se luku ei ole kovin iso. En näkisi muuta syytä poistaa, paitsi tietenkin jos jengi pukkaa koko ajan viivalle...
Minulla taas on muutama tuttu joka harrastaa tätä merkki tuunausta hieman toisinpäin.
Autossa on nyt 1.6 merkit ja ulospäin auto (vanha sierra) on karvalakkimalli.
Löylyä löytyy sitten kuitenkin sen verran, ettei ihan kaikki mene ohi.
Joo,mullakin oli -90 luvun taitteessa 1.5 Cherryssä liimattu kolmonen vitosen päälle kaksipuoleisella teipillä.Sillä oli kiva härnätä nuorena vesselinä 1.6 kuskeja...Ooppelimies kirjoitti:ekto kirjoitti: Ite oon aatellu sen silleen, että ne autot josta poistetaan litramäärät on yleensä niitä joissa se luku ei ole kovin iso. En näkisi muuta syytä poistaa, paitsi tietenkin jos jengi pukkaa koko ajan viivalle...
Minulla taas on muutama tuttu joka harrastaa tätä merkki tuunausta hieman toisinpäin.
Autossa on nyt 1.6 merkit ja ulospäin auto (vanha sierra) on karvalakkimalli.
Löylyä löytyy sitten kuitenkin sen verran, ettei ihan kaikki mene ohi.
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...