Opel merkit?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

mulla ei mitään merkkejä. etupuskurin vaihdossa lähti keulasta merkki väkisinkin ja kontin siloittamisessa lähti merkki takaa. surullista.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Pohdin kyllä kun huomasin sen olevan muotia, mutta päätin sitten jättää kun ajattelin asiaa edemmäs.

Olen kyllä ihan tyytyväinen ja ehkä hieman ylpeä kun saan ajaa tota Vectraa ;)
vEctrA bEE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vEctrA bEE »

ekto kirjoitti:Pohdin kyllä kun huomasin sen olevan muotia, mutta päätin sitten jättää kun ajattelin asiaa edemmäs.

Olen kyllä ihan tyytyväinen ja ehkä hieman ylpeä kun saan ajaa tota Vectraa ;)
Eihän voi olla muuta kuin ylpeä, kun opelia saa ajaa! :D
Itse otin mallimerkinnät sun muut pois, jätin vain sen logon! Ärsytti kun kaiken maailman teinit tuli "viivalle" datsuneillaan!
Zafira -06
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Oon huomannu, että toi 2.0L ei paljoa ketään kiinnosta. Ainostaan jotku 1.8L turbo farkut on ehkä eniten lähössä viivalle ja suurin osa tuppaa jäämään. Näitä viivatilanteita muutenkin on enintään 1/viikossa.

Ite oon aatellu sen silleen, että ne autot josta poistetaan litramäärät on yleensä niitä joissa se luku ei ole kovin iso. En näkisi muuta syytä poistaa, paitsi tietenkin jos jengi pukkaa koko ajan viivalle...
Ooppelimies
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ooppelimies »

ekto kirjoitti: Ite oon aatellu sen silleen, että ne autot josta poistetaan litramäärät on yleensä niitä joissa se luku ei ole kovin iso. En näkisi muuta syytä poistaa, paitsi tietenkin jos jengi pukkaa koko ajan viivalle...

Minulla taas on muutama tuttu joka harrastaa tätä merkki tuunausta hieman toisinpäin.
Autossa on nyt 1.6 merkit ja ulospäin auto (vanha sierra) on karvalakkimalli.
Löylyä löytyy sitten kuitenkin sen verran, ettei ihan kaikki mene ohi. 8)
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Ooppelimies kirjoitti:
ekto kirjoitti: Ite oon aatellu sen silleen, että ne autot josta poistetaan litramäärät on yleensä niitä joissa se luku ei ole kovin iso. En näkisi muuta syytä poistaa, paitsi tietenkin jos jengi pukkaa koko ajan viivalle...

Minulla taas on muutama tuttu joka harrastaa tätä merkki tuunausta hieman toisinpäin.
Autossa on nyt 1.6 merkit ja ulospäin auto (vanha sierra) on karvalakkimalli.
Löylyä löytyy sitten kuitenkin sen verran, ettei ihan kaikki mene ohi. 8)
Joo,mullakin oli -90 luvun taitteessa 1.5 Cherryssä liimattu kolmonen vitosen päälle kaksipuoleisella teipillä.Sillä oli kiva härnätä nuorena vesselinä 1.6 kuskeja... 8) Kakslitrasilta tulikin sitten jo korville... :lol:
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
SKL
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja SKL »

Omasta mielestä noi merkit kerää vaan paskaa, joten joutaa pois, ja on asiallisemman oloinen. Toki siihen piti steinmetz lätkä liimata, kun kyseinen korisarja tulee kiinni. Onko siinä sitten järkeä, että Ladaan liimataan Porschen merkit tms... :-?
OVERDRIVE.FI
Vastaa Viestiin