Iiik, törmäsin isukin autolla

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Neni
'Agila'

Iiik, törmäsin isukin autolla

Viesti Kirjoittaja Neni »

Elikkäs, pakitin isukin autolla puuhun, mistä saan halvalla korjautettua taka valojen pleksin ? Ja paljonkohan tuolle tulee hintaa :D Onko helppo asennuttaa itse ? :)
Vilderi
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

Mikä auto?

kyllä se pahimmillaan maksaa joitakin satasia.. käytettynä kannattaa myös kysellä purkamoilta.

kyllä sellasen itse asentelee.

Ne kiiltävät jutut siellä auton sivuilla on peilit 8)
wiquel
'Senator'
'Senator'

Re: Iiik, törmäsin isukin autolla

Viesti Kirjoittaja wiquel »

Neni kirjoitti:Elikkäs, pakitin isukin autolla puuhun, mistä saan halvalla korjautettua taka valojen pleksin ? Ja paljonkohan tuolle tulee hintaa :D Onko helppo asennuttaa itse ? :)
Kuinka voi asennuttaa itse? Itse voi asentaa, toisella voi asennuttaa.....

:P

....anteeks
Neni
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Neni »

wiquel kirjoitti:
Neni kirjoitti:Elikkäs, pakitin isukin autolla puuhun, mistä saan halvalla korjautettua taka valojen pleksin ? Ja paljonkohan tuolle tulee hintaa :D Onko helppo asennuttaa itse ? :)
Kuinka voi asennuttaa itse? Itse voi asentaa, toisella voi asennuttaa.....

:P

....anteeks
kjäh, jos laittaa kaverin asennuttaa kotikonstein ;) nojoo...

Autohan on siis Astra G, joku viisi vuotta vanha :P Ja PK-seudulle asun, eli jos tiedätte jonkun hyvän ja halvan paikan, niin laittakaa ihmeessä nimiä :)
Johtaja
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Johtaja »

takavalo uusiks :)
Senator-B 3.0 24valve 1991--myyty
Monza 3.0 1985--myyty
Ascona B 1981--myyty
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Johtaja kirjoitti:takavalo uusiks :)
AVK:lta hakee hissukseen uuden lampun, ja vaihtaa "kaverin tallissa" ehjän tilalle.Näinollen koko tapauksesta ei (tietenkään) tarvitse kertoa isännälle. :)

Itse ajoin lähes 10v sitten juuri kortin saaneena porukoiden silloisen B1 Vectran pitkälle lumihankeen. Epäonnistuneen käsijarruheiton jälkeen lähti käsistä, ja sinne mentiin. Oli kaikenlisäksi kova hanki, ja etusumuvalohan siitä rusahti kappaleiksi. Tarkennettakoon, että auto ei ollut kuin viikon vanha. :oops:
Hissukseen kotiin, ja auto parkkiin. Aamulla kerroin kiven lentäneen valoon, kun tiet olivat juuri silloin hiekoitettu. Uskoivat.
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Neni kirjoitti: Autohan on siis Astra G, joku viisi vuotta vanha :P Ja PK-seudulle asun, eli jos tiedätte jonkun hyvän ja halvan paikan, niin laittakaa ihmeessä nimiä :)
Motonetistä, Vantaalla ja Espoossa:

Koodi: Valitse kaikki

Astra-G 98--02:
 Sedan Takalyhty vasen. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-3759    54.90 ???
 Sedan Takalyhty oikea. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-3760    54.90 ???
 HatchBack Takalyhty vasen. . . . . . . . . . . . . . . . . 50-3761    44.90 ???
 HatchBack Takalyhty oikea. . . . . . . . . . . . . . . . . 50-3762    44.90 ???
 CaraVan Takalyhty vasen. . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-3763    89.90 ???
 CaraVan Takalyhty oikea. . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-3764    89.90 ???
Asentamisessa ei varmaan mene kymmentä minuuttia kauempaa?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Vastaa Viestiin