Iiik, törmäsin isukin autolla
Iiik, törmäsin isukin autolla
Elikkäs, pakitin isukin autolla puuhun, mistä saan halvalla korjautettua taka valojen pleksin ? Ja paljonkohan tuolle tulee hintaa
Onko helppo asennuttaa itse ? 
Re: Iiik, törmäsin isukin autolla
Kuinka voi asennuttaa itse? Itse voi asentaa, toisella voi asennuttaa.....Neni kirjoitti:Elikkäs, pakitin isukin autolla puuhun, mistä saan halvalla korjautettua taka valojen pleksin ? Ja paljonkohan tuolle tulee hintaaOnko helppo asennuttaa itse ?
....anteeks
kjäh, jos laittaa kaverin asennuttaa kotikonsteinwiquel kirjoitti:Kuinka voi asennuttaa itse? Itse voi asentaa, toisella voi asennuttaa.....Neni kirjoitti:Elikkäs, pakitin isukin autolla puuhun, mistä saan halvalla korjautettua taka valojen pleksin ? Ja paljonkohan tuolle tulee hintaaOnko helppo asennuttaa itse ?
![]()
....anteeks
Autohan on siis Astra G, joku viisi vuotta vanha
AVK:lta hakee hissukseen uuden lampun, ja vaihtaa "kaverin tallissa" ehjän tilalle.Näinollen koko tapauksesta ei (tietenkään) tarvitse kertoa isännälle.Johtaja kirjoitti:takavalo uusiks
Itse ajoin lähes 10v sitten juuri kortin saaneena porukoiden silloisen B1 Vectran pitkälle lumihankeen. Epäonnistuneen käsijarruheiton jälkeen lähti käsistä, ja sinne mentiin. Oli kaikenlisäksi kova hanki, ja etusumuvalohan siitä rusahti kappaleiksi. Tarkennettakoon, että auto ei ollut kuin viikon vanha.
Hissukseen kotiin, ja auto parkkiin. Aamulla kerroin kiven lentäneen valoon, kun tiet olivat juuri silloin hiekoitettu. Uskoivat.
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Motonetistä, Vantaalla ja Espoossa:Neni kirjoitti: Autohan on siis Astra G, joku viisi vuotta vanhaJa PK-seudulle asun, eli jos tiedätte jonkun hyvän ja halvan paikan, niin laittakaa ihmeessä nimiä
Koodi: Valitse kaikki
Astra-G 98--02:
Sedan Takalyhty vasen. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-3759 54.90 ???
Sedan Takalyhty oikea. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-3760 54.90 ???
HatchBack Takalyhty vasen. . . . . . . . . . . . . . . . . 50-3761 44.90 ???
HatchBack Takalyhty oikea. . . . . . . . . . . . . . . . . 50-3762 44.90 ???
CaraVan Takalyhty vasen. . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-3763 89.90 ???
CaraVan Takalyhty oikea. . . . . . . . . . . . . . . . . . 50-3764 89.90 ???Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4