Calibran takakontti(tai luukku tai jokin) klonksuu??
Calibran takakontti(tai luukku tai jokin) klonksuu??
Elikkä aina kun ajaa esim pihaan katukiven yli niin kuuluu takakontistapäin klon klon... kuulostaa niinku luukku ois jääny auki mkutta ei ole... mietin et oisko luukun kannatinkumit tms jotka ääntelis peltiin hinkatessaan tms? jo toinen calibra jossa törmään tällaiseen... mikähän vikana? vai onko alustan osissa jotain häikkää? ku molemmat ollu 35mm madallettuja... Ääni kuitenki kuulostas kuuluvan ihan vaan luukusta tai sen liitoskohista tms.... Kellään ollu vastaavaa tai onko joku löytäny vian?
Kuvausta ja arttia: juhakarjalainen.com
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
-
Damage Inc.
- 'Admiral'

-
Damage Inc.
- 'Admiral'

niinpä niin.. itellä loppu rapsiminen lokareihin ku vaihoin pienempiprofiiliset kumetZaccy kirjoitti:teillä on pojat liian pienet madallukset mulla on -40mm eikä lonksu tai kolise..
paitsi kumet hakkaa välillä lokareihin..
Toinen mikä vituttaa ompi pärinä joka kuuluu kuskin ovesta... enkä löydä mistä se lähtee.. yks ruuvi siellä oli ikkunan mekanismissa irti mutta ei loppunu pärinä vaikka pistin kii...
Mitä tuolle kannatinkumien natinalle/lonksumiselle voi tehä? pistää öltä siihen kuoppaan misä ne ottaa kii peltiin?
Kuvausta ja arttia: juhakarjalainen.com
ääniä takakontista
mulla kuuluu kontista sellanen narina aina kun lähtee ajamaan mut se taitaa kuulua jostakin tiivisteestä tai jostaki kertokaa millä sen saa pois....olen vaihtanut tiivisteet yms
=Sgebatuz=
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Toi kuskin oven pärinä saattaa tulla yhdestä listasta siellä oven sisässä... eli kun ovipahvi on irti kattoo sinne ihan yläkulmaan niin näkyy sellanen 1mm paksua peltilistaa itse ovipellin päällä joka pitäis olla pistehitsattu ja massat siellä välissä. Mulla ei ollu kuskin ovessa joten pääs pärisemään... tungin vaan väliin jeesusteippipalloja ja lopuksi jesarilla tiiviisti kiinni... johan loppui... ja tätä pärinää ihmettelin noin vuoden verran, mutta en jaksanu kiinnittää huomiota kunnes oli molemminpuolin pahvit irti niin pääs vertaamaan... eli tarkistakaahan tuo