Calibran takakontti(tai luukku tai jokin) klonksuu??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Fallen
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Calibran takakontti(tai luukku tai jokin) klonksuu??

Viesti Kirjoittaja Fallen »

Elikkä aina kun ajaa esim pihaan katukiven yli niin kuuluu takakontistapäin klon klon... kuulostaa niinku luukku ois jääny auki mkutta ei ole... mietin et oisko luukun kannatinkumit tms jotka ääntelis peltiin hinkatessaan tms? jo toinen calibra jossa törmään tällaiseen... mikähän vikana? vai onko alustan osissa jotain häikkää? ku molemmat ollu 35mm madallettuja... Ääni kuitenki kuulostas kuuluvan ihan vaan luukusta tai sen liitoskohista tms.... Kellään ollu vastaavaa tai onko joku löytäny vian?
Kuvausta ja arttia: juhakarjalainen.com
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
J_R
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J_R »

Mulla on kans joku ihme klonksuminen takana ku ajaa esim. montuista :( ja alkoi kun laitettiin -35mm madallus :-?
Calibra C20LET 4WD -93
Mondeo ST200 Turnier -00
Hapa1982
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Hapa1982 »

Itellä pitää kontissa tunkki ja rengasrauta meteliä, kun ajaa montusta. Ei varmaankaan ratkaise ongelmaa, mutta joskus se voi olla noinkin yksinkertainen "vika".
Damage Inc.
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Damage Inc. »

Kannatinkumit aiheuttaa ittellä korvia särkevään natinaa, ovat kuluttaneet pellin kumien alta ihan paljaaksi.
Fallen
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Siis takaluukun kannatinkumit?
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
Damage Inc.
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Damage Inc. »

Fallen kirjoitti:Siis takaluukun kannatinkumit?
Juu
Mikä laulaen tulee, se Opel Calibra 4X4 Turboon menee... valitettavasti.
Zaccy
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Zaccy »

teillä on pojat liian pienet madallukset mulla on -40mm eikä lonksu tai kolise..

paitsi kumet hakkaa välillä lokareihin..
Mitsubishi 3000GT
Fallen
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Zaccy kirjoitti:teillä on pojat liian pienet madallukset mulla on -40mm eikä lonksu tai kolise..

paitsi kumet hakkaa välillä lokareihin..
niinpä niin.. itellä loppu rapsiminen lokareihin ku vaihoin pienempiprofiiliset kumet :) ei kyllä puhettakaan että tuota enään vois madaltaa tuota autoa.. melkeen nytki jo liian matala normi ajoon...helmat on sitten asia erikseen... :D

Toinen mikä vituttaa ompi pärinä joka kuuluu kuskin ovesta... enkä löydä mistä se lähtee.. yks ruuvi siellä oli ikkunan mekanismissa irti mutta ei loppunu pärinä vaikka pistin kii...

Mitä tuolle kannatinkumien natinalle/lonksumiselle voi tehä? pistää öltä siihen kuoppaan misä ne ottaa kii peltiin? :lol:
mrjj
'Kapitän'
'Kapitän'

lonksunta

Viesti Kirjoittaja mrjj »

onko ne kannatinkumit molemminpuolin varmasti niin että vastaavat sopvasti luukkuun? Nehän on pyöritettäviä ja siis helposti säädettäviä
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Mullaki lähti kuskin ovesta pärinää ja äänen lähteeksi paljastui oven lukituksen tanko,joka menee sisäkahvalle.
Matkalta oli yksi muovinen ohjurisysteemi hajonnut ja tanko pääsi hakkaamaan ovipeltiä vasten.
sgebatuz
'Agila'

ääniä takakontista

Viesti Kirjoittaja sgebatuz »

mulla kuuluu kontista sellanen narina aina kun lähtee ajamaan mut se taitaa kuulua jostakin tiivisteestä tai jostaki kertokaa millä sen saa pois....olen vaihtanut tiivisteet yms
=Sgebatuz=
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

Toi kuskin oven pärinä saattaa tulla yhdestä listasta siellä oven sisässä... eli kun ovipahvi on irti kattoo sinne ihan yläkulmaan niin näkyy sellanen 1mm paksua peltilistaa itse ovipellin päällä joka pitäis olla pistehitsattu ja massat siellä välissä. Mulla ei ollu kuskin ovessa joten pääs pärisemään... tungin vaan väliin jeesusteippipalloja ja lopuksi jesarilla tiiviisti kiinni... johan loppui... ja tätä pärinää ihmettelin noin vuoden verran, mutta en jaksanu kiinnittää huomiota kunnes oli molemminpuolin pahvit irti niin pääs vertaamaan... eli tarkistakaahan tuo
Vastaa Viestiin