Laitoinpa tuossa Astraan pienikokoiset lisäpitkät paikoilleen, kun kiinnikkeet releet yms. heebelit olivat valmiina.
Mutta mitenkäs tuo suuntaaminen kannattaa kotikonstein tehdä? Onko noiden kanssa jotakin määräyksiä katsastuksen suhteen?
Lisäpitkien suuntaus
Suuntaus tulee olla sama kuin auton omillakin pitkillä. Katsastusmääräyksiä ja -ohjeita löytyy www.ake.fi
-
Osku
mä oon suunnannu lisäpitkät ihan seinää vasten, sellai että ne näyttää suoraan eteenpäin.
Sillä eikös pitkillä valoilla olis tarkoitus nähdä mahdollisimman pitkälle...
Tosin noilla mun "pikku"lisäpitkillä oon huomannu saavani enemmän hyötyä suuntaamaalla se himpun verran alemmas - ei kuitenkaan paljoa.
Katsastuksessa ne on minulla aina tarkastaneet myös noi lisäpitkät, mutta ei oo sanoneet mitään...mutta sumareista on tullu sanomista. (toinen oli mukamas liian ylös)
Sillä eikös pitkillä valoilla olis tarkoitus nähdä mahdollisimman pitkälle...
Tosin noilla mun "pikku"lisäpitkillä oon huomannu saavani enemmän hyötyä suuntaamaalla se himpun verran alemmas - ei kuitenkaan paljoa.
Katsastuksessa ne on minulla aina tarkastaneet myös noi lisäpitkät, mutta ei oo sanoneet mitään...mutta sumareista on tullu sanomista. (toinen oli mukamas liian ylös)