vakuutustenne hinta -gallup
-
blueberry05
- 'Admiral'

vakuutustenne hinta -gallup
kertokaa auto omega, vectra jne ja missäpäin asutte ja vakuutukset yhteensä
Jos sitä meinaat että onko eri yhtiöiden vakuutushinnoissa eroja niin onhan niissä. Itse monesti olen kilpailuttanut ja pyytänyt laskemaan tarjouksen. Kyllä jotkut yhtiöt ovat joutuneet hintoja "tarkistamaan" kun olen sanonut että kilpaileva yhtiö teki paremman tarjoksen. Enää en tosin ole sen koommin kysellyt kun tuntuu että veritaksella on ainakin täälläpäin ollut vielä suht kohtuulliset hinnatCaygill kirjoitti:Onko muuten niin vielä, että liikennevakuutus on aina kaikilla sama, eikä siitä voi saa alennusta (muuta kuin bonukset)?Jani_m kirjoitti:Liikennevakuutus,calibra vuosimallia 92,vuosimaksu 570 e,vakuutusyhtiönä veritas
-Tähtipyörä-
Kysymykseni koski ainoastaan lakisääteistä liikennevakuutusta.Jani_m kirjoitti:
Jos sitä meinaat että onko eri yhtiöiden vakuutushinnoissa eroja niin onhan niissä. Itse monesti olen kilpailuttanut ja pyytänyt laskemaan tarjouksen. Kyllä jotkut yhtiöt ovat joutuneet hintoja "tarkistamaan" kun olen sanonut että kilpaileva yhtiö teki paremman tarjoksen. Enää en tosin ole sen koommin kysellyt kun tuntuu että veritaksella on ainakin täälläpäin ollut vielä suht kohtuulliset hinnat
Auto Vectra B vm.-00
Liikennevakuutus 168€/vuosi
Täyskasko 284€/vuosi
Yhtiö Lähivakuutus, bonuksia ei enää noissa nykylaskuissa näy mutta joskus muinoin oli 70% +5% maksutapa-alennus. Halvempiakin varmaan olisi, mutta kun on tuttu edustaja niin ei kehtaa vaihtaa. Ja korvaukset on onnistunu hyvin jopa ilman kuitteja(2xvarkaus), tyyppi kun tietää autoistani hyvin!
Liikennevakuutus 168€/vuosi
Täyskasko 284€/vuosi
Yhtiö Lähivakuutus, bonuksia ei enää noissa nykylaskuissa näy mutta joskus muinoin oli 70% +5% maksutapa-alennus. Halvempiakin varmaan olisi, mutta kun on tuttu edustaja niin ei kehtaa vaihtaa. Ja korvaukset on onnistunu hyvin jopa ilman kuitteja(2xvarkaus), tyyppi kun tietää autoistani hyvin!
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Sen verran että kun esim. ekaa autoa on vakuuttamassa niin kannattaa sanoa sille vakuutustädille, että siirtää esim isukkis kasko-bonukset sulle. Liikennevakuutusbonuksia ei voi siirtää.
Omaan kaskooni sain 70% bonukset saman tien, (liikennevakutuus 0%).
Em.tapauksessa isukillas ja sulla pitää olla sama vakuutusyhtiö ilmeisesti.
Autosi vakuutetaan periaatteessa perheen kakkosautoksi, mutta toisin sanottuna kaikki vakuutukset ovat omissa nimissäsi ja saat kuin tyhjästä "kopioitua" bonuksia itsellesi. Mikäli porukkas on niitä onnistunut kokoamaan
Omaan kaskooni sain 70% bonukset saman tien, (liikennevakutuus 0%).
Em.tapauksessa isukillas ja sulla pitää olla sama vakuutusyhtiö ilmeisesti.
Autosi vakuutetaan periaatteessa perheen kakkosautoksi, mutta toisin sanottuna kaikki vakuutukset ovat omissa nimissäsi ja saat kuin tyhjästä "kopioitua" bonuksia itsellesi. Mikäli porukkas on niitä onnistunut kokoamaan