vakuutustenne hinta -gallup

Keskustelua Opeleista
blueberry05
'Admiral'
'Admiral'

vakuutustenne hinta -gallup

Viesti Kirjoittaja blueberry05 »

kertokaa auto omega, vectra jne ja missäpäin asutte ja vakuutukset yhteensä
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Liikennevakuutus 416 ekua vuodessa ja osakasko jotain 50 ekua. Täysikaskoa ei näissä vanhoissa paskoissa vihti pitää..
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

ei muuta kun pakollinen liikennevakuutus, ja se jotai 340e/vuosi.
Jani_m
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jani_m »

Liikennevakuutus,calibra vuosimallia 92,vuosimaksu 570 e,vakuutusyhtiönä veritas
-Tähtipyörä-
Caygill
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Caygill »

Jani_m kirjoitti:Liikennevakuutus,calibra vuosimallia 92,vuosimaksu 570 e,vakuutusyhtiönä veritas
Onko muuten niin vielä, että liikennevakuutus on aina kaikilla sama, eikä siitä voi saa alennusta (muuta kuin bonukset)?
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

Tässä taidetaan kysellä vähän samaa asiaa:

http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?t=78990
Corsa OPC -09
Jani_m
'Senator'
'Senator'

Caygill kirjoitti:
Jani_m kirjoitti:Liikennevakuutus,calibra vuosimallia 92,vuosimaksu 570 e,vakuutusyhtiönä veritas
Onko muuten niin vielä, että liikennevakuutus on aina kaikilla sama, eikä siitä voi saa alennusta (muuta kuin bonukset)?
Jos sitä meinaat että onko eri yhtiöiden vakuutushinnoissa eroja niin onhan niissä. Itse monesti olen kilpailuttanut ja pyytänyt laskemaan tarjouksen. Kyllä jotkut yhtiöt ovat joutuneet hintoja "tarkistamaan" kun olen sanonut että kilpaileva yhtiö teki paremman tarjoksen. Enää en tosin ole sen koommin kysellyt kun tuntuu että veritaksella on ainakin täälläpäin ollut vielä suht kohtuulliset hinnat
-Tähtipyörä-
Caygill
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Caygill »

Jani_m kirjoitti:
Jos sitä meinaat että onko eri yhtiöiden vakuutushinnoissa eroja niin onhan niissä. Itse monesti olen kilpailuttanut ja pyytänyt laskemaan tarjouksen. Kyllä jotkut yhtiöt ovat joutuneet hintoja "tarkistamaan" kun olen sanonut että kilpaileva yhtiö teki paremman tarjoksen. Enää en tosin ole sen koommin kysellyt kun tuntuu että veritaksella on ainakin täälläpäin ollut vielä suht kohtuulliset hinnat
Kysymykseni koski ainoastaan lakisääteistä liikennevakuutusta.
Jani_m
'Senator'
'Senator'

Juurikin pakollista liikennevakuutusta tarkoitin. Ei mulla ole ikinä muita vakuutuksia ollutkaan kuin vain pakollinen liikennevakuutus.
-Tähtipyörä-
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Lisäksi asuinpaikkakunta vaikuttaa vakuutusten kalleusluokkaan.
JHau
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja JHau »

Liikennevakuutusmaksut päättää valtioneuvosto,joten ne on samat kaikilla yhtiöillä
himOPELi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja himOPELi »

Auto Vectra B vm.-00

Liikennevakuutus 168€/vuosi
Täyskasko 284€/vuosi

Yhtiö Lähivakuutus, bonuksia ei enää noissa nykylaskuissa näy mutta joskus muinoin oli 70% +5% maksutapa-alennus. Halvempiakin varmaan olisi, mutta kun on tuttu edustaja niin ei kehtaa vaihtaa. Ja korvaukset on onnistunu hyvin jopa ilman kuitteja(2xvarkaus), tyyppi kun tietää autoistani hyvin!
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Vectra B 98 2.0L täyskasko ja liikennevakuutus noin 1.000 euroa vuosi. Bonusta on muutama prossa kummassakin. Asuinpaikka Espoo.
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Sen verran että kun esim. ekaa autoa on vakuuttamassa niin kannattaa sanoa sille vakuutustädille, että siirtää esim isukkis kasko-bonukset sulle. Liikennevakuutusbonuksia ei voi siirtää.
Omaan kaskooni sain 70% bonukset saman tien, (liikennevakutuus 0%).
Em.tapauksessa isukillas ja sulla pitää olla sama vakuutusyhtiö ilmeisesti.
Autosi vakuutetaan periaatteessa perheen kakkosautoksi, mutta toisin sanottuna kaikki vakuutukset ovat omissa nimissäsi ja saat kuin tyhjästä "kopioitua" bonuksia itsellesi. Mikäli porukkas on niitä onnistunut kokoamaan :)
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Kaskoon sai täydet bonukset ihan sillä kun lähetti tarjouspyynnön yhtiöön. Ei tarvitse välttämättä käyttää muiden bonuksia.
Vastaa Viestiin